اخبار بازی

تغییری دیگر در راه PS Store

اگر اواسط نسل هفتم کنسول سونی را به یاد داشته باشید، حتماً آن منوها و رابط کاربری ساده اما دوست داشتنی PS Store را هم به خاطر ‌می‌آورید، رابطی که با چند گزینه ساده و به صورت آیکون‌های مربعی در صفحه نمایشگر شما ظاهر می‌شد.

اما در ادامه سونی با دادن به‌روز رسانی خاصی فروشگاه مجازی خود را تغییر داد و با چند بعدی کردن آن و افزودن صفحات سمت راست و چپ آن را دگرگون و زیباتر ساخت. حالا به نظر می‌رسد که تغییرات عمده دیگری در راه این فروشگاه است.

 

با ما در « بازی سنتر » همراه باشید.

 

یک کاربر توانست قبل از آن که PS Store به حالت قبلی خود بازگردد چند عکس از رابط کاربری احتمالی آینده این فروشگاه بیندازد، البته مدت کوتاهی بعد Store دوباره به حالت قبلی خود بازگشت پس انتظار آن نمی‌رود که هم اکنون بتوانید این تغییرات را مشاهده کنید.

در قالب جدید PS Store، تریلرهای بازی در پس زمینه اجرا خواهند شد و هر بازی دارای چندین صفحه از اطلاعات خواهد بود که جزئیات بیشتری به شما ارائه می‌دهد.

هر چند سونی در آینده‌ای نزدیک به روز رسانی 3.50 PS4 را با قابلیت‌هایی همچون اطلاع‌رسانی در مورد دوستانی که آنلاین یا آفلاین می‌شوند عرضه خواهد کرد اما مشخص نیست این تغییرات PS Store هم جزئی از آن خواهد بود یا که برنامه‌ای دیگر را دست اقدام دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا