اخبار بازی

تغییرات مهم در نسخه‌ی ویندوزی اینستاگرام

بعید است کسی این روزها با نام شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام آشنا نباشد ، بعد از ارائهی نسخهی نهایی این اپلیکیشن محبوب بر روی ویندوز 10 موبایل ، به نظر میرسد تیم سازندهی این برنامه در پی جذب بیشتر مخاطبان و دارندگان گوشیهای ویندوزی هستند.

مطلع شدیم که در بروزرسانی جدید این اپ که برای ویندوز 10 موبایل و با شمارهی 8.534.18899.0 انجام گرفته شاهد تغییرات مهمی در این نرمافزار هستیم.

با آنکه در لیست تغییرات این اپدیت اشارهی خاصی به نکات برجستهی آن نشده اما ظاهرا قابلیت Video Playback در اختیار دارندگان ویندوز موبابل قرار گرفته، از سوی دیگر ظاهرا این اپ بعد از این بروزرسانی قابلیت پشتیبانی از ویژگی Continuum را خواهد داشت.این موضوع بدین معنی است که دارندگان گوشیهای لومیا 950 و 950XL میتوانند با استفاده از دستگاه  Continuum Dock از این پس اپلیکیشن اینستاگرام را به مانند یک نرمافزار ویندوزی بر روی تلویزیون و مانیتور خود مشاهده و اجرا کنند.

تا پیش از این اینستاگرام  امکان اجرا به صورت Continuum را نداشت و احتمال میرود با ارائهی این ویژگی برای ویندوز موبایل شاهد نسخهی Desktop اپلیکیشن اینستاگرام نیز باشیم.

تغییر مهم دیگر در این اپدیت جدید ، اجرای بهتر و روانتر ایسنتاگرام بر روی گوشی های ویندوزی ذکر شده است.

اگر شما نیز از گوشی با ویندوز 10 استفاده میکنید میتوانید اخرین نسخهی این اپ را از Store ویندوز یا با کلیک کردن بر روی این لینک دریافت نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا