اخبار بازی

تغییرات عمده در Square Enix: ساخت یک پروژه‌ی AAA از سری Hitman

شرکت Square Enix یکی از ناشران بزرگ صنعت بازی، اخیراً تغییرات عمده‌ای را در پست‌هایش بوجود آورده است.
مدیر عامل Square Enix آمریکا و اروپا یعنی آقای Phil Rogers در این‌باره می‌گوید: "ما تمام تمرکز خود را روی بازی‌های بزرگ گذاشته‌ایم و هدف اصلی ما تجربه‌ی یک ارائه‌ی بی‌نظیر برای هواداران می‌باشد. همان‌طور که بازی‌های ما در قالب‌های مختلف ساخته می‌شود، ما می‌خواهیم آن‌ها را سریع‌تر و با کیفیت‌تر از گذشته ارائه دهیم. بنابراین تغییراتی در پست و مقام‌های این شرکت بوجود آمده است که بدین شرح است."
از تغییرات انجام شده می‌توان به رئیس سابق Crystal Dynamics یعنی آقای Darrell Gallagher اشاره کرد که در حال حاضر او رئیس عملیات‌های Square Enix در آمریکای شمالی و اروپا مشغول به فعالیت است.
تهیه‌کننده بازی Deus Ex: Human Revelation آقای David Anfossi رئیس Eidos Montreal شده‌اند. ایشان به طور مستقیم روی عنوان Thief و دو بازی معرفی نشده نظارت خواهند کرد.
کارگردان محصولات IO Interactive آقای Hannes Seifert در حال حاضر مدیر عامل این شرکت شده‌اند و روی یک عنوان AAA از سری Hitman تمرکز کرده‌اند که در مراحل اولیه‌ی تولید می‌باشد.
این کمپانی اعلام کرد که شعبه‌ی Montreal این شرکت، تمرکز خود را روی بازی‌های موبایل و تبلت خواهد گذاشت. آقای Patrick Naud که مسئولیت این بخش را بر عهده دارند، قصد دارد با عرضه عنوانی مرتبط با Hitman، کار خود را شروع کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا