اخبار بازی

تعداد بازیکنان Overwatch به بیش از 20 میلیون نفر رسید

بازی محبوب Overwatch تبدیل به موفقیت بزرگی برای شرکت بلیزارد [Blizzard] شده است و از زمان عرضه‌اش در اوایل امسال با تحسین منتقدین و بازیکنان همراه شد و روزانه بر تعداد بازیکنان آن افزوده می‌شود. بتازگی شرکت بلیزارد آمار جدیدی از آن را به اشتراک گذشته که چشم انداز مناسبی به ما برای فهمیدن میزان محبوبیت این بازی می‌دهد.

بر طبق اعلام بلیزارد بازی Overwatch هم‌اکنون به صورت جهانی بیش از 20 میلیون بازیکن دارد، که 5 میلیون نفر پس از ماه آگوست میلادی به آن اضافه شده‌اند. این مقدار تقریباً به این معنی‌ست که در هر ساعت بیش از 3 هزار نفر به بازیکنان این بازی می‌پیوندند. با توجه به پشتیبانی قوی‌ای که بلیزارد از این بازی دارد به نظر می‌رسد در گذر زمان این رقم افزایش یابد. اخیراً بلیزارد به روز رسانی Halloween Terror را برای این بازی عرضه کرده که شامل حالتی جدید و پوسته‌های جدید است.

در ادامه این توسعه دهنده اعلام کرده که به زودی تغییرات عمده‌ای را در شخصیت Symmetra اعمال خواهد کرد، چرا که این شخصیت از محبوبیت کمی بین بازیکنان این بازی برخوردار است. هنوز جزئیات این تغییرات مشخص نشده اما به نظر می‌رسد این به روزرسانی تا اواسط ماه دسامبر میلادی عرضه گردد.

بازی Overwatch هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا