اخبار بازی

تعداد بازیکنان Civilization 6 تنها در دو هفته به 1 میلیون نفر رسید | محبوبترین بازی Third-Party استیم

بازی Civilization 6 تنها در خصوص فتح نیست، بلکه در خصوص شکستن آمار مخصوصاً در بازار نیز نقش دارد. بیش از یک میلیون بازیکن به سوی عنوان Civilization 6 جذب شده‌اند؛ این خبر از طریق نشر توییتی بدین شرح، به تائید رسیده است: " از شما یک میلیون [و بیشتر] بازیکن بازی Civilization 6 سپاس گذاریم. حمایت شما برای ما با ارزش است. متمدن باشید!".

این مهم یک دستاورد و نقطه عطف فوق‌العاده مهم برای این بازی و تیم سازنده‌اش محسوب می‌شود؛ چرا که این بازی تنها برای دو پلتفرم PC و Mac عرضه شده است.

در کنار این موفقیت، Civilization 6 سومین بازی‌ایست که در شبکه‌ی استیم بیشتر بازی شده است، درست پس از دو بازی Dota 2 و Counter-strike: Global Offensive که هر دو از سوی Valve عرضه شده‌اند.

در جایگاه مقایسه، در یک روز، اختلاف تعداد بازیکنان Civilization 6 با Call of Duty: Infinite Warfare بیش از 60 هزار نفر می‌باشد که با توجه به تفاوت‌های اساسی این دو بازی هم از سبک و هم از جایگاه، موفقیت بزرگی برای سری Civilization 6 محسوب می‌شود. Firaxis، توسعه دهنده‌ی این بازی سال خوبی را در حال پشت سر گذاشتن است چرا که پیش از Civilization 6، آن‌ها بازی XCOM 2 را منتشر کردند که با تحسین بازیکنان و منتقدین همراه بود، درست همانند Civilization 6.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا