اخبار بازی

تصویر Ellen Page شانزده ساله به عنوان منبع الهامی در ساخت Beyond: Two Souls

ایده ساخت بازی Beyond: Two Souls زمانی که کارگردان آن، آقای David Cage به طور تصادفی با برخی تصاویر Ellen Page برخورد کردند تکمیل شده است.
ایده اصلی بازی زمانی که آقای Cage به مراسم ختم یکی از دوستان نزدیک خود رفته بودند به میان آمد. ایشان به فکر زندگی پس از مرگ افتادند و اینکه چه چیزی در پس آن رخ خواهد داد. اما هنگامی که کار بر روی آن را شروع کردند درباره شخصیت اصلی زیاد مطمئن نبودند. ایشان دقیقا به یاد نمی آورند که کدام تحقیق بود اما یافتن برخی تصاویر Ellen Page به طور تصادفی، تکه های این بازی را به یک دیگر متصل کرد.
تصویری که زیر مشاهده می کنید همان بازیگر شناخته شده یعنی Ellen Page را در 16 سالگی با یک مدل موی نظامی را نشان می دهد.
 src=https://d1vr6n66ssr06c.cloudfront.net/wp-content/uploads/2013/10/ellenpage.jpg /></p><p>آقای Cage پیرو این موضوع در مصاحبه خود با <a href=http://kotaku.com/the-video-game-that-began-with-pictures-of-ellen-page-1440500148 target=_blank>Kotaku</a> می گویند: "من شروع به نوشتن اولین صحنه از Beyond: Two Souls کردم اما از خود پرسیدم که شخصیت اصلی چه کسی است؟ من فکر می کردم که او در دل خود، آن قدرت را باید داشته باشد. او شجاع و بی باک است اما در عین حال یک دختر کوچک است. من جستجو برای تصاویر را آغاز کردم که با یک عکس از Ellen مواجه شدم که دقیقا همان شخصیت بود."</p><p>چندی بعد تعداد غیر قابل شمارشی از تصاویر Ellen Page جمع آوری شد. آقای Cage دیگر فقط یک شخصیت اصلی نداشت. بلکه نقش اصلی را پیدا کرد. ایشان ادامه می دهند: "با خود گفتم که این موضوع شاید مشکل ساز باشد. زیرا بایستی از Ellen درخواست می کردم تا در بازی حضور پیدا کند."</p><p>Beyond: Two Souls در هشتم اکتبر و به صورت انحصاری برای PS3 عرضه خواهد شد.</p><p><a class=om-news-src href=http://www.egmnow.com/articles/news/beyond-two-souls-inspiration-came-from-randomly-discovered-photo-of-ellen-page/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=آرش سعادتمند1392-07-12

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا