اخبار بازی

تصویر هنری جدید از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد

به نظر می‌رسد ساخت بازی Beyond Good and Evil 2 به خوبی پیش می‌رود و تا مدتی دیگر از آن رونمایی خواهد شد. اوایل هفته Michel Ancel تصویری هنری از این بازی را در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد؛ موردی که باعث خوشنودی طرفداران اصیل این بازی شد، طرفدارانی که بیش از یک سال منتظر ساخت نسخه‌ی جدید این بازی هستند. هم‌اکنون نیز Ancel با انتشار یک تصویر هنری دیگر باعث شعله‌ور کردن آتش عطش طرفداران Beyond Good and Evil 2 شده است.

 src=/files/%23901.jpg /></p><p dir=RTL style=در این تصویر هنری یک کوسه‌ی انسان نما نمایش داده شده که قطعاً برای طرفداران این بازی آشناست [Francis و Rufus]. اما این تصویر لزوماً به معنای یک تصویر هنری نیست و ممکن است تصویری طراحی شده برای یکی از مدل‌های مورد استفاده در بازی باشد؛ اما در این مقطع نمی‌توان نظر قطعی داد.

بازی Beyond Good and Evil برای پلتفرم‌های Xbox، PlayStation 2، Gamecube و رایانه‌های شخصی منتشر شده است. پس از آن نیز نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن برای کنسول‌های Xbox 360 و PS3 عرضه شد. این اواخر شایعاتی از Beyond Good and Evil 2 پیرامون انحصاری بودن آن برای کنسول معرفی نشده‌ی Nintendo NX در سطح اینترنت منتشر شده که باید منتظر تائید یا تکذیب آن توسط یوبی‌سافت بمانیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا