اخبار بازی

تصویب قانون ازادی ازدواج در بازی “Elder Scrolls V” اعمال شد .

درست است که بازی "Elder Scrolls V" به یک نحوی دارای یک سناریو مشخص است ولی این به ان معنا نیست که شما ازدای عمل در بازی نداشته باشید ؛ کار کردن در بازی و در اوردن پول و همچنین رفتن مراحل فرعی در بازی برای افراد گوناگون نیز یکی از چند ویژگی های منحصر به فرد این بازی میباشد .

دیروز در طی خبری که اقای "Pete Hines" مدیر روابط عمومی استودیو "Bethesda" ان را اعلام کرد ، در بازی "The Elder Scrolls V: Skyrim" شما ازادی ازدواج با هر کس را خواهید داشت و این به ان منظور است که شما در Skyrim میتوانید با هر کسی ازدواج کنید . وی در این مورد اذعان کرد مهم نیست با چه شخصیتی بازی میکنید ( منظور مرد است یا زن ) بر فرض اگر با زن بازی میکنید میتوانید با یک زن در بازی ازدواج کنید یا بلعکس ان در مورد جنس مرد هم همنگونه میباشد . اگر بازی "Fable 3" را نیز اجرا کرده باشید میفهمدید که در این بازی نیز شما میتوانستید با همجنس خود ازدواج کنید و اقای مولینو نیز در این مورد بیان کرده بود که این ازادی است که در بازی به گیمرها داده شده است .

"گفتن همچین ویژگی در بازی از سوی Bethesda بسیار میتواند جالب و در عین حال عجیب باشد ؛ در دنیایی که این امر در بیشتر نقاط جهان ممنوع میباشد ، اوردن اینگونه ازادی عمل در یک بازی بسیار جای سوال دارد" .

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا