اخبار بازی

تصمیم های بزرگ در ساخت Destiny + ویدئو

آیا به یاد دارید که Halo چگونه از یک بازی با سبک استراتژی real-time تبدیل به یک فرانچایز شوتر اول شخص اصلی برایXbox  شد؟ ظاهرا و با توجه به ویدئو ضمیمه شده، Destiny نیز روندی مشابه با Halo از لحاظ سبک و سیاق خواهد داشت.

 

 

با وجود تقریبا 500 سازنده ای که در حال کار بر روی ساخت Destiny هستند، از پروژه ساخت این بازی، می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه ها در تاریخ و صنعت بازی‌سازی یاد کرد. Technical art director این بازی، آقای Ryan Ellis جزو افرادی است که از اول کار در مراحل ساخت این بازی حضور داشته، و وظیفه نظارت و کمک در شکل دادن به این sci-fi حماسی و رساندن آن به چیزی که در حال حاضر است، را بر عهده داشته. علاوه بر این، یکی دیگر از مسئولیت های وی، حصول اطمینان از داشتن کیفیت مناسب این بازی بر روی پلتفرم های مختلف بوده است.

 

 src=/files/Destinytechart610.jpg style=

ویدئو ضمیمه شده، در واقع، مصاحبه ای با استدیو بانجی است که طبق گفته های خبرنگار، در مورد قضایای مربوط به سوم شخص بودن بازی در گذشته، چرخه روز و شب، تعادل بین دقت علمی و Fun بودن آن و امکان عرضه نسخه PC بازی با آقای Ellis صحبت شده است.

 

 

لازم به ذکر است که این بازی MMO برای کنسول های PlayStation 3 ،PS4 ،Xbox 360  و  Xbox Oneدر تاریخی نامشخص از سال 2014 میلادی منتشر خواهد شد. همچنین، این بازی، اولین پروژه بانجی بعد از ترک کردن مایکروسافت و سریِ هیلو است.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا