اخبار بازی

تصاویر و اطلاعات جدید از اسلحه‌ها و ماشین‌آلات در Final Fantasy XV

مجله هفتگی «فامیتسو» که قبل از این برای اولین بار از اسلحه و ماشین‌آلات در عنوان «فینال فنتزی ۱۵» رونمایی کرده بود، حال تصاویر و جزییات بیشتری از آن‌ها منتشر کرده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در عنوان «فینال فنتزی ۱۵» شما می‌توانید در طول مبارزات به صورت رئال‌ تایم سلاح‌های خود را عوض کنید. از شمشیر‌های بزرگ گرفته تا نیزه، انتخاب‌های متفاوت زیادی پیش روی شما وجود دارد، که اسلحه‌ها و ماشین‌آلات تازه معرفی شده نیز جزیی از آن‌ها خواهند بود.

 

اسلحه‌ها به شما اجازه می‌دهند تا از فاصله دور شلیک کرده و همراه شما «پرومپتو» در استفاده از آن‌ها تخصص دارد. در کنار هفت‌تیر، تفنگ‌های دور برد نیز در بازی وجود دارند که اجازه حمله از فواصل دور را به شما می‌دهند. بعضی اسلحه‌ها همانطور که در یکی از تصاویر قابل مشاهده است، قابلیت استفاده از «Snip Mode» را خواهند داشت.

 

ماشین‌آلات اولین بار در «فینال فنتزی ۶» حضور پیدا کردند. شاید کار کردن با تعدادی از آن‌ها کمی سخت باشد، اما آنان راه‌های کاملا متفاوتی برای حمله کردن به شما ارائه داده که هیچ سلاح دیگری توانایی آن را ندارد.

 

حمله مستقیم «Attract Wave» دشمنان را با موجی از شوک مورد اثابت قرار می‌دهد. حمله مخصوص این سلاح دشمنان را به یک منطقه کشیده و به شما اجازه داده تا در یک حرکت تمامی آنان را از پا در آورید.

 

دیگر سلاح این مجموعه «Circular Saw» بوده که حمله مخصوصش تیغه‌ای را به صورت دایره وار با سرعت بسیار زیاد می‌گرداند تا دشمنان را بریده و شکست دهد.

 

«فینال فنتزی ۱۵» قرار است ۲۹ نوامبر سال جاری برای PS4 و Xbox One منتشر شود. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از اسلحه‌ها و ماشین‌آلات در این عنوان را مشاهده کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا