اخبار بازی

تصاویر مقایسه ای از نسخه های PS4/PS3 بازی Persona 5

شاید ماه ها تا زمان عرضه Persona 5  در بازار های فربی باقی مانده است، اما به انتشار این بازی در ژاپن تنها چند روز باقی است، علاوه بر این PlayStation Store ژاپن تصاویری از نسخه PS4  و PS3 این بازی را در اختیار کاربران قرار داده است که میتوان با آن ها به مقایسه بین این 2 نسخه پرداخت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

تا به حال تنها تصاویر مربوط به نسخه PS4 این بازی به نمایش گذاشته شده بود، شرکت ها معمولا بهترین تصاویر موجود را تا قبل از عرضه نهایی بازی در اختیار کاربران قرار میدهند، که این خود میتواند باعث نا امید آن دسته از افرادی شود که بازی را بر روی سخت افزار قدیمی تر اجرا میکنند، اما این مورد برای این بازی صادق نیست.

 src=/files/persona5_11.jpg style=

 

حداقل با توجه به تصاویری که از هر نسخه در اختیار داریم، Persona 5 حتی بر روی کنسول PS3 که 10 سال از عمر آن میگذرد نیز خوب است. برای مشاهده تفاوت ها به تصاویری که در متن قرار گرفته اند توجه کنید. تصویر مربوط به نسخه PS4 در سمت چپ تمام تصاویر موجود قرار گرفته است.

 

Persona 5

 

ویدئو ها و پیش نمایش های اولیه نسخه PS3 نسبت به تصاویر فعلی بیانگر فاصله زیادی بین این تو نسخه است، نرخ فریم و زمان بارگذاری احتمالا در شرایط خوبی قرار نداشته باشد، شاید از میزان افکت های تصویری کاسته شده باشد و احتمالا در منو های زیبای این بازی تغییراتی داده شده است. اما با توجه به تصاویری که مشاهده میکنیم، شاید انجام بازی بر روی PS3 باعث نا امیدی عده ای که منتظر این تغییرات و کاسته شدن از موارد یاد شده است نشود.

 

Persona 5

 

Persona 5 در تاریخ 15 سپتامبر در ژاپن به بازار عرضه خواهد شد، همچنین تاریخ 14 فوریه جهت انتشار در آمریکا و اروپا در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا