اخبار بازی

تصاویری همچون نقاشی با اپلیکیشن Prisma

با علاقه‌ی روز‌افزون کاربران شبکه‌های اجتماعی به تهیه عکس و استفاده از فیلترها و لایه‌های مختلف برای زیبا کردن تصاویر خود ، طراحان App نیز در حال فراهم کردن امکانات تازه‌ای برای این افراد هستند.

به تازگی اپلیکیشنی با نام Prisma برای سیستم عامل iOS منتشر شده که بسیاری راشیفته‌ی خود کرده است. احتمالا تصاویر ساخته‌شده توسط این اپ را دیده‌اید اما اگر ندیده‌اید باید بگوییم که این اپلیکیشن رایگان با قرار دادن 36 لایه یا فیلتر عکسهای شما را به بهترین شکل ممکنه به ظاهر یک نقاشی در ‌می‌اورد علاوه بر این هر لایه قابلیت تغییرات در روشنایی و غلظت رنگهارا نیز داراست.

این اپ به صورت اتوماتیک تصاویر شما را به صورت مربعی بریده و امکان اشتراک گذاری سریع آن را در شبکه‌های اجتماعی فراهم میکند.

ممکن است فکر کنید که این اپ تفاوت خاصی با سایر نرم‌افزارهای مشابه ندارد این موضع تا حدودی درست است اما 36 لایه‌ی قرار داده شده در برنامه جدید بوده و از طرفی این اپ هیچ ایتم فروشی در داخل خود ندارد و تمامی امکانتش کاملا رایگان است.

اگرچه این اپلیکیشن در برخی مواقع با کندی و مشکلاتی مواجه میشود اما از لحاظ کیفیت تصاویر تولید شده در مرتبه‌ی بالایی قرار دارد.

بعد از استقبال زیاد کاربران این اپ برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر شده که میتوانید آن را از Google Store دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا