اخبار بازی

تصاویری از شخصی سازی سلاح ها در Destiny:Rise of Iron

علاوه بر ویژگی های جدید بسته الحاقی بازی Destiny یعنی Rise of Iron، وجود گزینه ای به منظور سفارشی کردن آیتم ها به نام  Ornaments است. علی رغم اینکه این مورد جدید یاد آور بخش مربوط به سلاح ها و تجهیزات است، Ornaments طرح آیتم ها را تغییر میدهد، شرکت Bungie تصویری را منتشر کرده است که نشان میدهد این گزینه به چه صورت طرح یک سلاح را تغییر میدهد.

 src=/files/exotic.jpg style=

 

این شرکت امروز تصاویری را بر روی پروفایل خود در اینستاگرام منتشر کرده است که ظاهر سلاح های جدید Destiny را نمایش میدهد که به وسیله Ornaments آن ها دچار تغییراتی شده اند. این تصاویر شامل Telesto, Monte Carlo, Trespasser, Invective, و Khvostov است که  جز سلاح های اولیه Destiny هستند اما در Rise of Iron جز اسلحه های تغییر یافته میباشند.

 

در حال حاضر با توجه به تصاویر و توییتی که اکانت رسمی Destiny منتشر کرده است تغییرات با بکارگیری Ornaments را بر روی سلاح ها مشاهده خواهیم کرد همچنین به  روز رسانی 2.4.0 برای Destiny تغییرات عمده ای را در بالانس سلاح ها معرفی کرده است و شامل محتوای زیادی است که در زمان انتشار Rise of Iron یعنی 20 سپتامبر در دسترس قرار خواهند گرفت.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا