اخبار بازی

تردید Capcom نسبت به سازنده Lost Planet 3

استودیو Spark Unlimited تا کنون عناوین موفقی در کارنامه خود نداشته است. عناوین ضعیفی چون Turning Point و Legendary گواهی بر این ادعا است. و این موضوع عجیب بود که کمپانی Capcom به چه دلیل این سازنده متزلزل را برای کار بر روی سری Lost Planet انتخاب کرده است.

 

اما Lost Planet 3 در E3 2012 یک سورپرایز برای همگان به شمار رفت. تهیه کننده کمپانی Capcom، آقای Andrew Szymanski، به تازگی از شکل گیری این همکاری گفت و هم چنین اذعان داشت که حتی Capcom از دادن ساخت این نسخه از بازی به این تیم، مردد بود.

 

ضمن گفتگو با Siliconera، آقای Szymanski تصریح کرد که او در ابتدای کار به Spark، اعتماد کافی نداشته است: " صادقانه بگویم، وقتی من اسم آن ها را دیدم و به کارنامه کاری آن ها نگاهی انداختم، از خود پرسیدم که باید با چه کسانی همکاری کنیم؟"

 

با این حال، استودیو Spark با نشان دادن مدل اولیه ای از یک بازی عرضه نشده از جانب یک عضو جدید در تیم، خود را توانا نشان داد. و علی رغم کارنامه ضعیف استودیو، این مدل به اندازه ای که باعث همکاری این دو سازنده شود، تحسین برانگیز بود.

 

وی اظهار داشت: " نزم افزار هیچ گاه دروغ نخواهد گفت. شما می‌توانید به وسیله دود و آینه و …، ویدئو های هنری بسازید اما وقتی نرم افزاری داشته باشید که بر روی یک 360 که با آن بازی می‌کنید، اجرا می‌شود، نمی‌توانید به وسیله آن دروغ بگویید.  یا خوب بوده و عالی نشان داده می‌شود و یا غیر از این خواهد بود."

 

هنوز معلوم نیست که این مدل اولیه در بازی که کمپانی Capcom تحت نام Lost Planet 3 مشغول به بازاریابی برای آن است، تکامل یافته است یا خیر. مکانیزم جدید و بازگشت به ریشه ها ثابت کرده است که این عنوان یک تغییر کاملا تازه از دو عنوان قبلی در این سری خواهد بود.

آقای Szymanski امیدوار است که Lost Planet 3 به منزله موفقیت Spark باشد: "چیزهای زیادی در رابطه با سازنده ای با مهارت برای گفتن وجود دارد اما بنا به دلایلی، این مهارت هنوز نشان داده نشده است."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا