اخبار بازی

تدوین کتاب هنر-صنعت بازی کشور به اتمام رسید

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در راستای معرفی ظرفیت‌های هنر-صنعت بازی‌سازی ایران برای فعالان بین‌المللی و همچنین سرمایه‌گذاران داخلی، اقدام به گردآوری و تدوین کتابی تحت عنوان  The Iranian Video Games Industry  نموده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این کتاب که به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه شده، اواسط تابستان به چاپ می‌رسد و تمام نکاتی که شرکت‌های خارجی برای آشنایی با بازار ایران نیاز دارند را شامل می‌شود.

از جمله بخش‌های اصلی این کتاب می‌توان به معرفی ایران، معرفی سازمان‌های کلیدی فعال در صنعت بازی کشور، ارایه اطلاعات کلیدی از بازار بازی در ایران، معرفی بازیگران اصلی در بخش‌های مختلف، ارائه اطلاعاتی در خصوص قوانین و شرایط سرمایه‌گذاری، معرفی رویدادهای مرتبط با بازی‌سازی در ایران و غیره اشاره کرد.

کتاب «صنعت بازی‌های ویدئویی ایران» به معرفی بیش از 60 شرکت بازی‌سازی و سازمان فعال در حوزه‌های مختلف صنعت بازی می‌پردازد. این مهم کار سرمایه‌گذاران خارجی را برای پیدا کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران راحت می‌کند.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای امیدوار است با توجه به شرایط پسابرجام، با عرضه این کتاب در نمایشگاه گیمزکام 2016 بتواند شرکت‌های خارجی را نسبت به سرمایه‌گذاری در صنعت بازی‌سازی ایران آگاه و ترغیب کند.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا