اخبار بازی

تخمین زده شده که تا پایان سال مالی نینتندو، 2 میلیون واحد Nintendo Switch وارد بازار شود

نینتندو هفته‌ی گذشته در نهایت از کنسول خانگی/دستی خود رونمایی کرد؛ این کنسول که پیش از این Nintendo NX شناخته می‌شد با نام Nintendo NX معرفی شد و هر دو بازار کنسول‌های خانگی و دستی را هدف قرار داده است. اما همانطور که مطلع هستید اخیراً گزارش مالی جدید نینتندو اعلام شده و در جریان آن اطلاعات بیشتری از این کنسول تازه نفس نشر یافته است.

بر طبق گزارش خبرنگار Wall Street Journal، آقای Takashi Mochizuki، آقای Tatsumi Kimishima، رئیس فعلی نینتندو، عنوان کرده که انتظار دارد تا پایان سال مالی جدید خود بیش از 2 میلیون دستگاه Nintendo Switch وارد بازار گردد.

این نکته از آن جهت قابل توجه است که سال مالی نینتندو تا روز جمعه 11 فروردین ماه [31 مارس 2017 میلادی] ادامه دارد و نینتندو باید تا این مدت زمان کم، به تولید و عرضه‌ی این تعداد بپردازد.

کیمیشیما همچنین تائید کرد که نینتندو تصمیم ندارد تا کنسول Nintendo NX را با ضرر وارد کند اما با این حال در زمان قیمت گذاری قطعاً به طرفداران و انتظار آن‌ها توجه خواهد کرد و شرایط بازار را در قیمت این کنسول لحاظ خواهد کرد. با این که مدت زمان نسبتاً کوتاهی تا عرضه‌ی این کنسول [ماه مارس 2017 میلادی] مانده اما هنوز اطلاعاتی نظیر قیمت این کنسول منتشر نگردیده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا