اخبار بازی

تخفیف و بازی‌های رایگان در استیم برای آخر هفته

آخر این هفته در استیم، چند بازی رایگان و چند بازی تخفیف خورده در اختیار علاقمندان قرار خواهند گرفت. با بازی سنتر همراه باشید.

 

علاقمندان به سری Call of Duty، بازیهای منتشر شده توسط Paradox Interactive و عناوین شوتر این شانس را دارند تا آخر این هفته، بازیهای مورد علاقه‌ی خود را با تخفیف خریداری کرده و از بازیهای رایگان موجود در استیم بهره‌مند شوند.

 

از سری Call of Duty، عناوین Black Ops 3 و Advanced Warfare با قیمت 30 دلار، Ghosts، Black Ops 2 و Modern Warfare 3 با قیمت 20 دلار و Modern Warfare، Modern Warfare 2، World at War، Call of Duty اصلی و Call of Duty 2 با قیمت 10 دلار به فروش خواهند رسید. همچنین چند باندل از این سری از جمله سری Black Ops با قیمت 80 دلار و سری Modern Warfare با قیمت 70 دلار در استیم موجود خواهند بود.

 

از بازیهای منتشر شده توسط Paradox Interactive، عنوان Cities: Skylines با قیمت 7.5 دلار، Pillars of Eternity با قیمت 18 دلار و Stellaris با قیمت 32 دلار به فروش می‌رسند. قیمت سایر عناوین منتشر شده توسط این کمپانی را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.

 

علاوه بر این‌ها، بیش از 100 عنوان شوتر از جمله Enter the Gungeon با قیمت 9 دلار و Downwell با قیمت 1.5 دلار در استیم موجود خواهند بود. برای مشاهده‌ی لیست کامل بازیهای شوتر تخفیف خورده می‌توانید اینجا را مشاهده کنید.

 

تمامی این تخفیف‌ها تا ساعت 9:30 دوشنبه شب به وقت ایران قابل استفاده خواهند بود.

 

استیم همچنین به بازیکنان اجازه می‌دهد عنوان Superfight را تاساعت 12:30 دقیقه بامداد دوشنبه به وقت ایران به صورت رایگان بازی کنند.  

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا