اخبار بازی

تخصصی‌ترین دوره‌های آموزشی بازی‌سازی برگزار می‌شود

دورهمی معرفی دوره‌های جدید انستیتوی ملی بازی‌سازی، یک‌شنبه 28 شهریور ماه، با حضور مسئولان انستیتو و جمعی از علاقه‌مندان به بازی‌سازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در ابتدای این دورهمی، شهاب کشاورز، مدیر انستیتوی ملی بازی‌سازی به تشریح عملکرد پنج ساله‌ی این مرکز آموزشی پرداخت و دلایل نیاز به یک دوره‌ی تخصصی‌تر در صنعت بازی‌سازی کشور را برشمرد.

 

 src=/files/PowerUP_news.jpg style=

 

کشاورز، دوره‌های Power UP را پاسخگوی این نیاز دانست و گفت: افرادی که به عنوان خروجی این دوره‌ها فارغ‌التحصیل خواهند شد، از تخصص بیشتری نسبت به فعالان حاضر در صنعت برخوردار خواهند بود و توانایی راهبری تیم‌ها در رشته‌ی تخصصی خود را خواهند داشت.

در ادامه، هادی اسکندری، یاسر ژیان و امیرحسین عرفانی به ترتیب به عنوان مدیران رشته‌های طراحی بازی، فنی و هنری به تشریح رشته‌ها پرداختند و سرفصل‌های دروس، پیش‌نیازها و دیگر موارد مهم را برای حاضرین برشمردند. رشته‌ی طراحی هنری، به دلیل گستردگی خود به دو بخش دوبعدی و سه‌بعدی تقسیم شده است.

دوره‌های PowerUP، نام دوره‌های تخصصی جدیدی است که به خدمات آموزشی انستیتوی ملی بازی‌سازی اضافه شده و قرار است به صورت محدود به تربیت نیروی متخصص بپردازد. از ویژگی این دوره‌ها، برخورداری از هیئت‌علمی تمام‌وقت، اساتید برتر، انسجام دوره‌ها و همین‌طور مزایایی که انستیتو برای دانش‌پژوهان در نظر گرفته است، اشاره کرد. از جمله، اعزام دانش‌پژوهان به رویدادهای بین‌المللی، دادن کمک‌هزینه برای ساخت بازی‌های مستقل و امکان دسترسی به بانک جامعی از کتب، مقالات و دیگر موارد مرتبط با بازی‌سازی.

پیش‌ثبت‌نام این رشته‌ها تا یک مهرماه ادامه دارد و از سوم تا هشتم مهر زمان مصاحبه و گزینش افراد است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این دوره‌ها به سایت انستیتوی ملی بازی‌سازی مراجعه کرده یا به‌طور مستقیم با انستیتوی ملی بازی‌سازی تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا