اخبار بازی

تحقیقاتی در مورد سری بعدی GTA و Zelda

Colin Sebastian، از سوی کمپانی مستقل Lazard Capital Markets نظراتی راجع به بازی‌های سال آینده دارد. او اخیرا تحقیقاتی را انجام داده است و نتایج این تحقیقات خود را، دیروز به سرمایه گذاران در صنعت بازی ابلاغ کرد.

او لیستی از 22 بازی را تهیه کرده است و معتقد است که این بازی‌ها می‌توانند فروش بازی‌های سال 2009 را به میزان پنج درصد افزایش دهند. در این لیست علاوه بر دو بازی محبوب و پرطرفدار RE5 و Starcraft II، یک پک برای بازی Zelda: Twilight Princess و همچنین یک بازی جدید از سری Zelda که هنوز اعلام نشده‌است به چشم می‌خورند.

همچنین عنوان بعدی GTA که احتمالا با نام GTA V عرضه می‌شود، در تحقیقات او حضور دارد. او می‌گوید:

” در مقایسه‌ای که انجام شده است، ما یک رشد تک رقمی را برای سال 2009 محاسبه کرده‌ایم و به نظر می‌رسد که تعداد بازی‌هایی که در 2009 عرضه می‌شوند، خیلی زیاد نباشند. به عنوان مثال بازی GTA V برای سال 2010 در نظر گرفته شده‌است”.

البته او با توجه به برنامه ریزی‌هایی که کمپانی Rockstar در نسل قبل برای عنوان GTA انجام می‌داد، معتقد است که GTA V، بازی‌ای نیست که حتما و قطعا برای سال 2010 در نظر گرفته شده باشد و ممکن است زودتر عرضه شود. کما اینکه بازی GTAIII در سال 2001، بازی GTA: Vice City در 2002 و عنوان GTA: San Andreas در 2004 عرضه شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا