اخبار بازی

تتسویا نومورا اطلاعاتی از Kingdom Hearts 3 منتشر کرد

تا بدین لحظه اطلاعات چندانی از بازی مورد انتظار Kingdom Hearts 3 منتشر نشده، اما بنظر می‌رسد پس از انتشار بازی Kingdom Hearts 2.8 در ماه ژانویه 2017 میلادی شاهد انتشار اطلاعات این بازی باشیم.

در تازه‌ترین گفتگویی که مجله‌ی Dengeki PlayStation با تتسویا نومورا [Tetsuya Nomura] (از طریق KHInsider انتشار یافته)، او اطلاعاتی از فرآیند ساخت دو بازی Kingdom Hearts 3 و Kingdom Hearts 2.8 منتشر کرده است.

او خبر از پشتیبانی بازی Kingdom Hearts 2.8 از کنسول میان نسلی سونی، یعنی PS4 Pro، داد. این به این معناست که تجربه‌ی این بازی بر روی کنسول PS4 Pro با کیفیت 4K و گرافیک بهبود یافته، همراه خواهد بود. او در ادامه گفت که مایل به دانستن نظر مردم در رابطه با تغییر گیم پلی نسخه‌ی سوم این سری با نسخه‌ی 0.2 می‌باشد.

نومورا در رابطه با Kingdom Hearts 3 نیز صحبت کرد و خبر داد که تا زمان انتشار بازی Kingdom Hearts 2.8 در ماه ژانویه سال 2017 میلادی، شاهد انتشار اطلاعات مهمی از آن نخواهیم بود. او در ادامه بیان داشت که با توجه به این که سال 2017 سالگرد 15 سالگی این سری‌ست، تیم آن‌ها تدارکات ویژه‌ای برای این سری در نظر گرفته‌اند که طرفداران را سورپرایز خواهد کرد.

در پایان نیز نومورا خبر داد که او هم‌اکنون در حال انتخاب موسیقی متن اصلی این بازی‌ست. پیش از این نیز خبر رسیده بود که فرآینده توسعه‌ی Kingdom Hearts 3 به خوبی پیش می‌رود و شاهد تاخیر آن نخواهیم بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا