اخبار بازی

تایخ انتشار دموی آشپزخانه‌ی Resident Evil 7 برای Playstation VR اعلام شد

رونمایی از بازی Resident Evil 7 در جریان کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه E3 2016 به یکی از بزرگترین اتفاقات شوکه کننده‌ی این کنفرانس تبدیل شد؛ سبک جدید این بازی نیز باعث بحث و جدل‌های فراوان طرفداران این سری محبوب شد. دموی این بازی در ابتدا تحت عنوان "آشپزخانه [Kitchen]" این بازی ابتدا به عنوان یک تجربه بای هدست واقعیت مجازی سونی، Playstation VR شناخته و عرضه شد. هم‌اکنون نیز مشخص شده که این دمو چه زمانی در فروشگاه Playstation برای دیگر مناطق همچون اروپا نیز عرضه خواهد شد.

یکی از جالب توجه ترین اخبار این بازی در آن زمان این بود که مشخص شد این بازی کاملاً با هدست واقعیت مجازی Playstation VR هماهنگ است. با این حال، دموی "آشپزخانه" که درآن زمان کسی نمی‌دانست که مربوط به بازی Resident Evil 7 می‌باشد، بزودی برای هدست واقعیت مجازی Playstation VR عرضه خواهد شد.

این خبر خوبی برای مناطقی‌ست که دیسک دموی هدست Playstation VR حاوی تعداد کمی بازی‌ست. تجربه‌ی هدست Playstation VR امری واقعاً سخت برای توضیح دادن است و برای اطلاع از چگونگی آن حتماً باید با آن کار کنید. نسخه‌ی دموی فیزیکی برای این هدست در زمان انتشارش در اکثر مناطق قابل دسترسی‌ست. با این حال کسانی که نتوانند آن را تهیه کنند می‌توانند از فروشگاه Playstation آن را دیافت کنند [همچون دموی آزمایشی "آشپزخانه"].

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا