اخبار بازی

تاکید Ron Gilbert بر نسخه PC عنوان The Cave

کارگردان عنوان The Cave، آقای Ron Gilbert به تازگی اذعان داشت که او این عنوان را با در ذهن داشتن بازار PC ساخته است و توضیح داد که چرا کنترل صرفا بر پایه موس و کیبورد این بازی به عنوان بازگشتی به اوج سبک ماجراجویی خواهد بود.

 

ضمن گفتگو با RPS، آقای Gilbert از علاقه خود به پلتفرم PC گفت و توضیح داد که چرا او خواستار ارائه یک ماجراجویی کلاسیک به دارندگان این پلتفرم است.

 

وی در این رابطه اذعان داشت: " من در وحله اول یک PC گیمر هستم. من کنسول Xbox خود را تنها یک بار در ماه روشن می‌کنم و بیشتر با PC بازی می‌کنم. برای من، ساخت یک عنوان عالی برای پلتفرم PC که احساس راحتی با بازی کردن با موس و کیبورد ارائه دهد، و این که یک پورت بد از کنسول نباشد، بسیار بسیار مهم بود. پس بله، من می‌خواهم این کار را تا جایی که میتوان پیش رفت، خوب انجام دهم."

 

وی افزود: " در نسخه PC، شما قادر خواهید بود با موس خود کلیک کنید. شخصیت های بازی به جایی که شما اشاره کردید، خواهند رفت. تعویض شخصیت ها تنها با شماره های کیبورد انجام خواهد پذیرفت. به همین سادگی، چنین چیزهایی در نسخه PC وجود خواهد داشت."

 

این سایت هم چنین از آقای Gilbert پرسید که آیا علاقه او به پلتفرم PC منجر به این خواهد شد که پروژه بعدی او یک عنوان PC محور باشد یا خیر، که وی در پاسخ گفت: " بله. یقینا. و خوشحالم که بازگشت پلتفرم PC به مرکز توجه را ببینم. این جایی است که من بیشتر بازی هایم را انجام می‌دهم. می‌دانید، عناوین کنسولی در حال زوال هستند به دلیل این که ما چیز دیگری از سازندگان بزرگ سخت افزار ندیده ایم. شاید Nintendo این گونه نباشد اما در مورد Sony و Microsoft نمی‌توان به طور صریح و قاطع گفت."

 

عنوان The Cave ژانویه 2013 برای پلتفرم های Wii U، PS3, Xbox 360 و PC منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا