اخبار بازی

تاریخ Blizzcon امسال مشخص شد

Blizzcon امسال در تاریخ 7 و 8 نوامبر در Anaheim Convention Center واقع در Southern California برگزار شده و طبق اعلام بلیزارد بلیط های آن در تاریخ 7 و 10 می به فروش می رسد. تعداد محدودی بلیط شام قبل از Blizzcon نیز در تاریخ 14 می برای کمک به بیمارستانی مخصوص کودکان به فروش می رود.
رییس و یکی از بنیان گذاران بلیزارد Mike Morhaime در این باره گفت: "همیشه بزرگترین بازه زمانی سال برای ما BlizzCon بوده و با وجود عرضه شدن Hearthstone و Reaper of Souls و عرضه Heroes of the Storm و Warlords of Draenor در آینده امسال سال بزرگی برای طرفداران ما خواهد بود و برای ما نیز صبر کردن تا نوامبر برای نمایش کارهایمان بسیار دشوار است."
شرکت کنندگان در این همایش می توانند آخرین ساخته های بلیزارد را تجربه کنند و علاوه بر این فینال مسابقات StarCraft نیز در این همایش برگزار می شود. همچنین جلسه ی پرسش و پاسخی با سازندگان بازی ها در دستور کار این همایش قرار دارد و مسابقات متنوع دیگری نیز برگزار خواهد شد که در آینده اعلام می شود.
قیمت این بلیط های همایش 199 دلار است و به صورت آنلاین قابل خریداریست. بلیط همایش شام قبل از Blizzcon نیز 750 دلار بوده و در این همایش فرصت خوردن شام و هم صحبت شدن با مسئولین این استدیو فراهم می شود. تعداد این بلیط های شام نیز تنها 200 عدد است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا