اخبار بازی

تاریخ پیش دانلود بازی Battlefield 1 برای PS4 مشخص شد

دارندگان کنسول Playstation به زودی این امکان را خواهند داشت، تا از طریق شبکه‌ی Playstation Network به پیش دانلود [Pre-Load] بازی مورد انتظار Battlefield 1 بپردازند. بر طبق لیست BFCentral، به نظر می‌رسد این بازی شوتر که در جنگ جهانی اول جریان دارد برای دارندگان کنسول PS4 برای پیش دانلود، روز یک شنبه 25 مهر ماه [16 اکتبر میلادی] در دسترس قرار گیرد؛ 5 روز پیش از عرضه‌ی رسمی این بازی جمعه 30 مهر ماه [21 اکتبر میلادی ()].

علاوه بر این، خریداران نسخه‌ی Early Enlister از روز سه شنبه 27 مهر ماه [18 اکتبر میلادی] قادر به تجربه‌ی این بازی بر روی تمامی پلتفرم‌های مقصد آن هستند. Early Enlister جدا از سرویس EA Access بر روی PC و Xbox One است که به بازیکنان این سرویس این اجازه را می‌دهد تا از روز پنج شنبه 22 مهر ماه [13 اکتبر میلادی] به تجربه‌ی این بازی محبوب بپردازند.

ظاهراً بازی Battlefield 1 برای Playstation 4 به 42 گیگابایت فضای خالی نیاز داشته باشد، که این رقم در مقایسه با فضای 130 گیگابایتی مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty: Infinite Warfare [به همراه نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Modern Warfare Remastered] بسیار کم می‌باشد. بازی Battlefield 1 اواخر این ماه برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و Playstation 4 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا