اخبار بازی

تاریخ و جزییات انتشار Gravity Rush 2 مشخص شدند

«Gravity Rush 2» قرار است ۳۰ نوامبر در اروپا، ۱ دسامبر در ژاپن و ۲ دسامبر در آمریکای شمالی و انگلستان به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شود. در ادامه بازی‌سنتر همراه باشید.

 

پیش خرید‌ کردن این عنوان از تعدادی از خرده‌فروشی‌ها در آمریکا شامل لباس قابل دانلود سفید رنگ برای «کت»، به همراه «تعدادی از آهنگ‌ها» که شامل ۹ آهنگ از بازی است، خواهد بود. پیش خرید کردن از «فروشگاه آنلاین پلی‌استیشن» که از دوم آگوست آغاز می‌شود، شامل ۱۰ آواتار از این عنوان در شبکه «PSN» بوده که به محض خرید برای شما فعال خواهند شد.
 

پیش خرید کردن این عنوان از تعدادی از خرده فروشی‌ها در اروپا شامل لباس قابل دانلود سفید رنگ برای «کت» به همراه «تعدادی از آهنگ‌های انتخاب شده توسط کارگردان» از عنوان «گراویتی راش ۲» خواهد بود. پیش خرید کردن از «فروشگاه آنلاین پلی‌استیشن» علاوه بر این دو آیتم یک تم رایگان PS4 را نیز برای شما به ارمغان خواهد آورد.
 

نسخه اولین پرینت و محدود این عنوان در ژاپن، شامل یک دیسک بلوری از انیمیشن مخصوص «گراویتی راش»، به همراه کد دانلود برای لباس سفید «کت» و «تعدادی از آهنگ‌های انتخاب شده توسط کارگردان» خواهد بود، که در یک جعبه مخصوص عرضه می‌شوند.
 

«سونی» همچنین امروز از انیمیشن «Gravity Rush The Animation: Overtrue» رونمایی کرد. این اثر یک انیمیشن CG کاملاً سه بعدی و ساخته شده توسط «Studio Khara» است که فاصله داستانی میان «گراویتی راش ۱» و «گراویتی راش ۲» را پر خواهد کرد. مدت زمان آن بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بوده و تاریخ عرضه‌اش قبل از انتشار «گراویتی راش ۲» است. با نزدیک شدن به تاریخ انتشار این عنوان جزییات بیشتری پیرامون این انیمیشن منتشر می‌شود.
 

با وجود آنکه «کت»، «ریون» و «سید» در این نسخه بازخواهند گشت، تریلر امروز این عنوان از یک چهره جدید رونمایی کرد – یک فرشته نگهبان مرموز که در موقع نیاز به کمک «کت» می‌آید.اسم او «Angel» بوده و وی به عنوان یک ابر قهرمان زن با سبک مبارزات خشن و وحشیانه توصیف شده است. کسی که قدرت بسیار زیادی داشته و توانایی بلور سازیش به او اجازه داده تا به صورت آنی حال جسمانی خود را خوب کند.
 

در ادامه می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا