اخبار بازی

تاریخ عرضه نسخه Wii U عنوان Darksiders Warmastered مشخص شد

طبق اعلام ناشر عنوان Darksiders Warmastered Edition؛ یعنی کمپانی THQ Nordic، این بازی قرار است 23 ماه می برای پلتفرم Wii U منتشر شود. مدتی پیش شایعاتی منتشرشده بود که انتشار نسخه Wii U این بازی لغو شده است؛ ولی باید گفت این شایعات حقیقت نداشته و  تاریخ عرضه بازی تأییدشده است.

عنوان Darksiders Warmastered Edition نسخه بهبودیافته بازی سال 2010 است. این بازی با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده است و لازم به ذکر است که نسخه Wii U این بازی با نرخ 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. ویژگی‌های دیگر این عنوان عبارت‌اند از:

  • دو برابر شدن بافت‌های محیط
  • کیفیت سایه‌ها بهتر شده
  • نرخ فریم باثبات

 باید اضافه کرد که نسخه فیزیکی بازی برای پلتفرم Wii U با قیمت بیست دلار عرضه خواهد شد.

ریمستر قسمت دوم بازی، بانام Darksiders II Deathinitive Edition، در ماه اکتبر 2015 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد. این نسخه از بازی به دست استودیوی Gunfire Games ساخته شده است. طبق گزارش‌های این استودیو، «تقریباً» به همراه بعضی از سازندگانی که بر روی نسخه اول این بازی (Vigil Games) کارکرده‌اند، این بازی را ریمستر کردند.

در سال 2015، THQ Nordic که ما آن را بانام Nordic Games می‌شناختیم اعلام کردند که به Darksiders 3 نیز فکر خواهند کرد.

 کمپانی THQ Nordic طی بیانه‌ای اعلام کرد:

«به‌طورقطع پروژه‌ای در مقیاس بزرگ بر اساس بازی Darksiders وجود خواهد داشت؛ اما فعلاً تنها چیزی که برای ما مهم است، این است که بازی موجود را برای تمامی مخاطبان منتشر کنیم. عرضه دوباره Darksiders II برای نسل فعلی، یک گام منطقی برای ما و استودیوی Gunfire Games است.»

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا