اخبار بازی

تاریخ عرضه نسخه ژاپنی Ace Attorney 6 مشخص شد

امروز شرکت «کپکام» طی مراسمی از تاریخ عرضه نسخه ژاپنی «ایس اترنی ۶»، پرده‌برداری کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

همانطور که پیش‌تر گزارش داده بودیم، امروز «کپکام» طی مراسمی از تاریخ عرضه آخرین نسخه از سری «ایس اترنی» رونمایی کرد. «ایس اترنی ۶» قرار است در تاریخ ۹ جون سال جاری برای کنسول دستی 3DS در ژاپن عرضه شود.

 

علاوه بر تاریخ انتشار، «کپکام» از حضور شخصیت‌های «مایا فی»، «مایلز ادج‌ورث»، «کلاویر گیوین» و شخصیت جدیدی به نام «پوتدینو نیواکوس» در این نسخه خبر داد. همچنین، در طول این مراسم اعلام شد افرادی که اولین نسخه‌های فیزیکی تولید شده بازی را خریداری کنند، ست لباس‌های جدیدی برای «آتنا سیکس»، «فینکس رایت» و «آپولو جاستس» دریافت خواهند کرد. گفته شده که تعدادی از نسخه‌ها نیز دارای دو سناریو کوتاه هستند که یکی از آنان «فینکس رایت» را به «کوراین کینگدوم» برده، و دیگری «آپولو جاستس» را به کشور ژاپن خواهد آورد.

 

نسخه محدودی از این عنوان نیز توسط فروشگاه آنلاین کپکام قابل خریداری بوده که شامل اضافات بیشتری برای علاقه‌مندان است. محتویات این نسخه شامل یک نسخه از بازی، CD درام،‌ یک عدد عروسک پارچه‌ای، کیف حمل، پوستر و یک قاب مخصوص خواهد بود.

 

«ایس اترنی ۶» قرار است در تاریخ ۹ جون امسال در ژاپن عرضه شود. نسخه غربی این عنوان نیز تایید شده است، هرچند فعلا اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون از اینجا، دموی قابل بازی این عنوان را به صورت رایگان در مرورگر خود تجربه کنند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا