اخبار بازی

تاریخ عرضه‌ی Pokemon Go Plus اعلام شد

شرکت Niantic [سازنده‌ی بازی مشهور Pokemon Go] تاریخ عرضه‌ی جدید ابزار Pokemon Go Plus را اعلام کرد. این ابزار جانبی اواسط این ماه [سپتامبر میلادی] به بازار عرضه خواهد شد.

این شرکت رسماً اعلام کرده که تاریخ عرضه‌ی جهانی این ابزار [گجت] پنج شنبه 18 شهریور ماه [16 سپتامبر میلادی] خواهد بود اما عرضه‌ی آن برای مناطق آمریکای جنوبی با کمی تاخیر همراه خواهد بود.

بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده درباره‌ی این ابزار جانبی، Pokemon Go Plus گجتی خواهد بود که با استفاده از بلوتوث [اتصال کم انرژی طراحی شده برای برنامه‌های سلامتی و تناسب اندام] به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود و با استفاده از آن دیگر برای پیدا کردن پوکمون‌ها نیازی نیست گوشی همیشه همراه‌تان باشد. این ابزار در شرکت نیانتیک تست شده و با علاقه‌ی فراوان کارمندان این شرکت نسبت به آن همراه بوده چرا که با استفاده از آن می‌توانند براحتی به تناسب اندام خود و انجام بازی Pokemon Go بپردازند و در عین حال با خانواده‌ی خود ارتباط مستقیمی نیز داشته باشند. با استفاده از این ابزار دیگر در مواقعی نظیر بازی کردن، پیاده روی و دویدن، رفتن به پارک و کتابخانه نیاز به استفاده مستقیم از گوشی هوشمند خود نخواهید داشت.

هنگامی که به پوک‌استاپ [PokéStop]ها برسید، چراغ Pokémon GO Plus روشن می‌شود و شروع به لرزش می‌کند. با استفاده از این ابزار [با فشردن دکمه‌ی مربوطه] براحتی می‌توانید پوکمون‌ها را جمع‌آوری کنید.

همانطور که پیش از این اعلام شد این ابزار جانبی 18 شهریور ماه وارد بازار خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا