اخبار بازی

تاریخ دقیق انتشار عنوان Rocket League برای Xbox One مشخص شد

زمانی که استودیو «Psyonix» خبر از ساخت نسخه ایکس باکس وان عنوان تازه عرضه شده خود یعنی «Rocket League» را در مراسم سالانه «The Game Awards» به اطلاع عموم رساند، تاریخ انتشار دقیقی به منظور عرضه این نسخه اعلام نکرد و تنها به تاریخی در اواسط ماه فبریه اشاره‌داشت. اما حال طی خبری این استودیو تاریخ انتشار دقیق این عنوان موفق را به معرض عموم رسانده‌است، که به واسطه آن کاربران ایکس باکس وان قادر خواهند‌بود تا در تاریخ هفدهم فبریه لذت تجربه این عنوان زیبا را به همراه تعدادی محتوای انحصاری بچشند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

نسخه ایکس باکس وان بازی به همراه سه بسته الحاقی که شامل شش اتوموبیل و 50 تنظیمات شخصی‌سازی مختلف برای آنها و محتوا‌های بیشتر به قیمت 20$ عرضه خواهد شد. همچنین دارندگان این پلتفرم می‌توانند به اتوموبیل‌هایی با طرح عناوین انحصاری ایکس باکس وان از جمله «Gears of War»، «Halo» نیز دسترسی داشته‌باشند. اما خبر بد برای دارندگان این پلتفرم این نکته‌است که آنها نمی‌توانند از قابلیت «cross-platform» همانند دو پلتفرم PC و PS4 بهره ببرند.

 

عنوان تحسین شده «Rocket League» از زمان عرضه خود توانسته موفقیت‌های بی‌شماری را از آن خود کند و همچنین در این بازه‌زمانی سود قابل توجهی نیز برای توسعه‌دهندگان خود به ارمغان آورده‌است و موفق به دریافت جوایز‌های با ارزشی نیز از مراجع مختلف شده‌است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا