اخبار بازی

تاریخ برگزاری رویداد E3 2021 مشخص شد

بعد از اینکه شیوع ویروس کرونا E3 امسال را کنسل کرد، به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی رویداد E3 2021 از همین حالا درحال انجام است.

رویداد E3 2021

انجمن سرگرمی نرم‌افزار (ESA) امروز و سه هفته بعد از کنسل شدن E3 2020، تاریخ برگزاری E3 2021 را اعلام کرد. قرار است که این رویداد در تابستان سال بعد، از تاریخ 15 تا 17 ژوئن بازگردد. با اینکه هنوز جزئیات دقیقی مشخص نیست، اما طبق گزارش Gameindustry.biz قرار است E3 سال آینده تغییرات بزرگی بکند و شکل تازه‌ای را به خود بگیرد.

رویداد E3 2020 قبل از کنسل شدن برای برگزاری در تابستان امسال برنامه‌ریزی شده بود، اما ESA در چند وقت اخیر با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کرد. اول از همه، پس از برگزاری E3 2019 اطلاعات شخصی هزاران ژورنالیست حاضر در رویداد بر روی اینترنت لو رفت و موجب بی‌اعتمادی بسیاری از افراد شد. پس از آن، قرار شد تغییراتی در شکل برگزاری رویداد اعمال شود که بنظر می‌رسد این تغییرات به مذاق شرکت Sony چندان خوش نیامد و این غول ژاپنی، برای دومین سال پیاپی از حضور در E3 کناره‌گیری کرد. آقای جف کیلی نیز اعلام کرد به دلیل “مسیری که E3 به سمت آن پیش می‌رود” برای اولین بار در این رویداد حضور نخواهد داشت.

در همین حال، IGN مستقلا یک رویداد دیجیتالی را با نام Summer of Gaming در ماه ژوئن برگزار خواهد کرد. قرار است در این رویداد، نام‌های بزرگی مثل باندای نامکو، اسکوئر اینکس، سگا، گوگل و 2K حضور داشته باشند و عناوین مختلفی را برای طرفداران خود به نمایش بگذارند. جزئیات دقیقتری از این رویداد، به زودی اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا