اخبار بازی

تاریخ اکران فیلم سکوت مارتین اسکورسیزی اعلام شد

«سکوت» مارتین اسکورسیزی به اسکار امسال می‌رسد.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 استودیوی «پارامونت» بالاخره تاریخ قطعی اکران ‌فیلم «سکوت» (Silence) جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی را اعلام کرد و به این ترتیب با نماینده‌ای قدرتمند وارد گود رقابت اسکار 2017 می‌شود. درام تاریخی «سکوت» با نقش‌آفرینی لیام نیسن، آدام درایور و اندرو گارفیلد از 23 دسامبر (سوم دی) به شکل محدود روی پرده می‌رود و یک هفته بعد -همزمان با آغاز ماه ژانویه- در سینماهای امریکای شمالی و سایر نقاط دنیا به نمایش درآید.

به گزارش «ایندی‌وایر»، درست دو روز پیش از اکران محدود فیلم اسکورسیزی شماری از پرسروصداترین تولیدات سینمایی سال از جمله انیمیشن موزیکال «آواز بخوان» با صداپیشگی متیو مک‌کانهی و اسکارلت جوهانسن، فیلم اقتباسی «کیش آدمکش» با نقش‌آفرینی مایکل فاسبندر و ماریون کوتیار و فیلم علمی-تخیلی «مسافران» با بازی جنیفر لارنس و کریس پرت روانه پرده سینماها می‌شوند.

با وجود این، درام تاریخی «سکوت» که یکی از شخصی‌ترین پروژه‌های کارنامه حرفه‌ای کارگردان برنده اسکار به شمار می‌رود با گروهی از مطرح‌ترین بازیگران حال حاضر هالیوود شامل لیام نیسن، آدام درایور و اندرو گارفیلد جلوی دوربین رفته و روایتگر ماجرای دو کشیش کاتولیک یسوعی در قرن هفدهم میلادی است که به دنبال یافتن استادشان راهی ژاپن می‌شوند و در این سفر ماجراجویانه با تجربیاتی دردناک و عذاب‌آور دست و پنجه نرم می‌کنند.

جی کاکس همکار قدیمی اسکورسیزی و نویسنده فیلم‌های «دار و دسته نیویورکی» و «عصر معصومیت» نگارش سناریوی اقتباسی «سکوت» را براساس رمانی به همین نام – و به قلم شوساکو اندو نویسنده ژاپنی – برعهده داشته است. به گفته اسکورسیزی، این پروژه 50 میلیون دلاری از دو دهه پیش در دست ساخت قرار داشته و بعضی از مطرح‌ترین بازیگران سینمای دنیا از جمله دنیل دی لوییس، بنیسیو دل تورو و گائل گارسیا برنال زمانی برای بازی در این پروژه اعلام آمادگی کرده بودند.

فیلمساز 73 ساله که تا امروز موفق به کسب 12 نامزدی جایزه اسکار شده، سرانجام در سال 2007 برای فیلم «رفتگان» (The Departed) با بازی لئوناردو دی کاپریو، مت دیمن، مارک والبرگ و جک نیکلسن جایزه اسکار بهترین کارگردان را به دست آورد.

چنانچه «سکوت» با اقبال روبه‌رو شود، باید با حریفان مطرحی مانند «لا لا لند» ساخته دمین شزل، «منچستر کنار دریا» به کارگردانی کنت لونرگان و «حصارها» ساخته دنزل واشنگتن به رقابت بپردازد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا