اخبار بازی

تاریخ انتشار Titanfall 2 از مدت‌ها پیش انتخاب شده بود

تاریخ انتشار بازی Titanfall 2 [28 اکتبر میلادی (جمعه 7 آبان)]‌ بین دو بازی شوتر محبوب Battlefield 1 [21 اکتبر (جمعه 30 مهر)] و Call of Duty: Infinite Warfare [4 نوامبر (جمعه 14 آبان)] می‌باشد. مدیر شرکت EA در گذشته اعلام کرده بود که آن‌ها نگرانی‌ای بابت عرضه‌ی بازی مذکور در زمانی مشابه انتشار دو بازی شوتر محبوب دیگر ندارند؛ اخیراً Drew McCoy، تولید کننده‌ی این بازی در مصاحبه‌ای که با PlayStation Lifestyle داشته این موضوع را بار دیگر مطرح کرده است.

وی اعلام کرده که یک بازی خوب مورد توجه قرار می‌گیرد :" من واقعاً نمی‌دانم که این تصمیم از کجا گرفته شده است، من تنها می‌دانم که این تاریخ از مدت‌ها پیش انتخاب شده بود و هیچ وقت نیز تغییر نکرد. من نگرانی‌ای بابت این موضوع ندارم."

وی پس از صحبت در رابطه‌ی تاریخ انتشار این بازی ادامه داد:" ما واقعاً تلاش می‌کنیم که نگرانی‌ای نداشته باشیم… زمانی که شما به اینکه دیگر بازی‌های چه می‌کنند اهمیت می‌دهید، زمان انتشارشان، نگرانی خواهید. در پایان آن روز، ما بازی‌ای منتشر می‌کنیم که بابت آن خوشحال هستیم و ضمن لذت بردن از تجربه‌‌اش به آن افتخار می‌کنیم. من فکر می‌کنم که تا زمانی که این کار را انجام دهیم مخاطب پیدا خواهیم کرد. زمان انتشار واقعاً مورد مهمی نیست. یک بازی خوب مورد توجه قرار خواهد گرفت." این مصاحبه‌ی PlayStation Lifestyle روز پنج شنبه 6 آبان [27 اکتبر میلادی] منتشر شد، روز جمعه 7 آبان [28 اکتبر] نیز شرکت تحقیقاتی Cowen & Company گزارشی منتشر کرد که در آن گفته شده بود که این بازی فروش بسیار ناامید کننده‌ای خواهد داشت و آن‌‌ها انتظار فروش 5 تا 6 میلیون نسخه‌ای آن را خواهند داشت [پیش از این فروش 9 میلیون نسخه‌ای را پیش بینی کرده بودند].

این شرکت تحقیقاتی اعلام کرده بود که فروش ضعیف این بازی نه به خاطر کیفیت آن بلکه به خاطر زمان انتشارش خواهد بود؛ چراکه بازی در بازه‌ی زمانی بسیار کمی از دو بازی شوتر بزرگ و محبوب منتشر خواهد شد. اما نکته‌ی جالب این است که EA هم ناشر این بازی‌ست و هم ناشر Battlefield 1 و تصمیم به عرضه‌ی دو بازی شوتر اول شخص در یک بازه‌ی زمانی گرفته است. هرچند که آن‌ها تفاوت گیم پلی سریع و تاکتیکی دو بازی مورد بحث را دلیلی بر این تصمیم خود اعلام کرده‌اند.

حال باید منتظر اعلام آمار رسمی فروش این دو بازی محبوب EA بمانیم تا در نهایت متوجه شویم که آیا این تصمیم EA به ضرر آن‌ها خواهد بود یا هر دوی این بازی‌ها به فروش قابل قبولی دست خواهند یافت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا