اخبار بازی

تاریخ انتشار GTA 5 برای XONE ،PS4 و PC مشخص شد

سرانجام پس از چندی انتظار و حدس‌ و گمان‌هایی مختلف اما نزدیک به حقیقت، تاریخ انتشار Grand Theft Auto 5 برای کنسول‌های نسل حاضر و کامپیوترهای شخصی مشخص شد. راک‌استار امروز به طور رسمی اعلام کرد که نسخه‌های XONE و PS4 این بازی در تاریخ 18 نوامبر 2014 (27 آبان 93) منتشر خواهد شد و نسخه PC این عنوان هم با چند ماه تاخیر، در تاریخ 27 ژانویه 2015 (7 بهمن 93) عرضه خواهد شد.

نسخه نسل هشتمی این عنوان با تغییرات گسترده‌ای در بخش‌های مختلف همراه خواهد بود که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. وضوح تصویر بهتر، جزییات دقیق‌تر و قابل لمس‌تر در کنار Draw Distance بهتر و بهتر از گذشته (دقیقا مشخص نیست قرار است در این قسمت تا کجا پیش رویم…) از جمله پیشرفت‌های گرافیکی بازی خواهد بود. مراجعه به تصاویر بازی و نمایش‌های آن در این بخش دیدگاه بهتری را شکل می‌دهد. ایستگاه رادیویی بازی هم 100 آهنگ جدید را به همراه خواهد داشت که تا پیش از این هم این موضوع مشخص شده بود.

بخش آنلاین بازی بر خلاف نسخه‌های نسل قبل از روز اول در دسترس قرار خواهد گرفت و تمامی به‌ روز رسانی‌ها و محتواهایی که تا به حال برای آن منتشر شده را به همراه خواهد داشت. افزایش تعداد بازیکن‌ها به 30 نفر هم دیگر پیشرفت این بخش خواهد بود. البته این مورد به صورت دقیق برای نسخه‌های کنسولی ذکر شده و ممکن است نسخه PC بازی تفاوت‌هایی در این رابطه داشته باشد و یا اینکه مشابه با نسخه کنسولی باشد.

نکته دیگر در رابطه با این نسخه از بازی، ارتباط آن با نسخه‌های نسل قبل از نظر تبادل اطلاعات و داده‌های ذخیره شده است. تمامی بازیکن‌ها قادر خواهند بود پروفایل‌های شخصی خود را (در بخش آنلاین) که متعلق به نسخه‌های PS3 و X360 است، به نسخه‌های PS4 و XONE بازی منتقل کنند. در این رابطه هم‌چنین اشاره شده است که این تبادل اطلاعات بدون در نظر گرفتن تطابق نسخه‌های کنسولی با یکدیگر هم انجام خواهد شد. به این صورت که بازیکن‌های X360 می‌توانند پروفایل بخش آنلاین خود را بر روی نسخه PS4 انتقال دهند و به آن دسترسی پیدا کنند و هم‌چنین عکس این حالت هم برای نسخه PS3 و XONE وجود دارد. در نهایت هم هر دو گزینه برای نسخه PC امکان‌پذیر خواهد بود.

 

راک‌استار هم‌چنین اشاره کرده که بازیکن‌های PS3 و X360 که تمایل به تجربه نسخه نسل جدید بازی داشته باشند، در صورت به روز رسانی بازی می‌توانند از محتویات خاصی برخوردار شوند. هم‌چنین کسانی که نسخه‌های کنسولی نسل جدید و PC را پیش‌خرید کنند، یک میلیون امتیاز – پول نقد را در بازی به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد که در هر دو بخش بازی، آنلاین و آفلاین، قابل استفاده خواهد بود.

برخی از ویژگی‌های نسخه‌های XONE ،PS4 و PC :

  • سلاح‌ها و وسایل نقلیه جدید در کنار فعالیت‌های تازه
  • حیات وحش گسترده‌تر، ترافیک متراکم‌تر، جزییات بیشتر
  • اثرات قابل لمس‌تر آب‌ و هوا، بهبود مکانیسم‌های آسیب‌پذیری
  • پیشرفت‌های گرافیکی در بخش‌های مختلف
  • بخش آنلاین کامل‌تر با قابلیت پشتیبانی از 30 بازیکن و دیگر موارد

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا