اخبار بازی

تاریخ انتشار نسخه‌ی فیزیکی Yooka-Laylee مشخص شد

پیدا کردن یک بازی پلتفرمر 3 بعدی خوب، کار سختی‌ست؛ اما استودیوی Playtonic Games قصد پر کردن این خلا را با انتشار بازی Yooka-Laylee دارد. این بازی نوستالژی که بسیای عاشق آن شده‌اند تاکنون تاریخ انتشاری برای نسخه‌های فیزیکی آن مشخص نشده بود، اما بتازگی توسعه‌ دهنده‌ی این بازی تاریخ انتشار نسخه‌ی فیزیکی آن را اعلام کرده است.

کمپین حمایت مالی بازی Yooka-Laylee در سرویس Kickstarter راه‌اندازی شده و بلافاصله به هدف خود رسید. چرا که اعضای استودیوی Playtonic Games از اعضای سابق استودیوی محبوب Rare هستند و تجربه‌ی ساخت بازی موفق Banjo-Kazooie را برای کنسول نینتندو 64 دارند؛ البته Yooka-Laylee به عنوان دنباله‌ی معنوی بازی ذکر شده نیز شناخته می‌شود.

حال استودیوی Playtonic Games خبر خوشی برای طرفداران این بازی دارد که در جریان آن، مشخص شده نسخه‌ی فیزیکی این بازی در زمانی نامشخص در سال 2017 میلادی منتشر خواهد شد.

با این حال، آن‌ها تاکنون تصویری از بسته‌بندی فیزیکی این بازی منتشر نکرده‌اند و خبر داده‌اند که به زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهند کرد. کسانی که از کمپین این بازی حمایت مالی کرده‌اند، گزینه‌ای در دسترسشان قرار می‌گیرد که به موجب آن می‌توانند بین نسخه‌ی دیجیتالی و فیزیکی آن یکی را انتخاب کنند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا