اخبار بازی

تاریخ انتشار جدید Sniper: Ghost Warrior 3 مشخص شد

شرکت CI Games، تاریخ انتشار جدید بازی Sniper: Ghost Warrior 3 را اعلام کرد. پیش از این، این بازی به دلیل بهبود برخی ویژگی‌های گیم پلی تاخیر خورده بود.

شرکت CI Games در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی تاریخ انتشار جدید بازی Sniper: Ghost Warrior 3 را روز سه شنبه 15 فروردین ماه [4 آوریل میلادی] اعلام کرد. همچنین آن‌ها از بازخورد و نظرات بازیکنان که به تیم توسعه دهنده کمک بزرگی کرده نیز تشکر کردند.

آقای Marek Tymiński، مدیر عامل CI Games در این رابطه بیان کرد:" ما در حال ساخت یک بازی بلند پروازانه هستیم و متاسفانه هنوز به چند ماهی بیشتر برای ساخت این بازی مطابق انتظار طرفداران، نیازمندیم." وی ادامه داد:" هدف ما این است تا اطمینان حاصل کنیم که Sniper: Ghost Warrior 3 بر روی تمامی پلتفرم‌های مقصدش به خوبی اجرا شود، و در حال حاضر ما نیاز به کار بیشتر بر روی این بازی جهت بهبود آن داریم. این بزرگترین پروژه‌ایست که تا به حال بر روی آن کار کرده‌ایم و تیم ما هنوز کار بسیاری جهت بهبود و بهینه سازی این بازی دارند. ما واقعاً امیدوارم تا علاقه مندان این تصمیم ما را درک کرده و زمان بیشتری را جهت تجربه‌ی این بازی که بسیار از بابت آن هیجان زده هستیم، منتظر بمانند، و [این زمان اضافه] IP ما و سبک تیراندازی را به کلی تغییر می‌دهد. این شروعی تازه برای سری Sniper: Ghost Warrior خواهد بود."

بازی Sniper: Ghost Warrior 3 برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا