اخبار بازی

تاد هاوارد: Open World شدن بازی‌های ویدئویی به امری عادی در این صنعت تبدیل می‌شود

آقای تاد هاوارد طی مصاحبه با GameSpot، به این نکته اشاره کرد که بازی‌های اکشن و ماجراجویی به صورت "Open World" در حال تبدیل شدن به یک امر عادی در صنعت بازی‌های ویدئویی است، چرا که این سبک نشان می‌دهد چه ویژگی‌های بزرگ و ممتازی برای یک بازی وجود دارد. همچنین در ادامه صبحت‌اش اشاره کرد، این سبک بازی‌ها که در Bethesda Game Studios ساخته می‌شوند به اندازه بازی‌های قدیمی این استدیو منحصر به فرد نیستند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

از هاوارد پرسیده شد که از نظر او، چه تحولی در آینده بازی‌های ماجراجویی Open World رخ خواهد داد که در جواب گفت: «من گمان می‌کنم که این حالت، در حال تبدیل شدن به یک امر عادی است. این سبک رو بارها تجربه کرده‌اید اما هنوز هم به اندازه کافی یونیک و منحصر به فرد نیست.»
«نکته‌ای که در مورد بازی‌های ویدئویی عالی به شمار می‌رود این است که گیمرها از راه و روش خاصی برای پبش بردن بازی استفاده می‌کنند.» هاوارد در ادامه گفت که «بازی‌های ویدئویی به قدری پتانسیل این را دارند که از کتاب‌ها و فیلم‌های سینمایی، بیشتر تاثیر گذار باشند زیرا شما را در هر مکان مختلفی قرار می‌دهد (قابلیت پیاده کردن ایده را در هر حالتی دارند).» 

«بازی‌ها قابلیت این را دارند که شما را در هر حالتی از محیط‌های جغرافی و فراتر از آن قرار دهند، اما این در حالیست که این روش در فیلم‌ها و کتاب‌ها وجود ندارد.» به عبارت دیگر شما به عنوان شخصیت بازی، تجربه گشت و گذار و دیدن محیط‌های گوناگون را خیلی بیشتر از فیلم و کتاب حس می‌کنید.
در استدیوی Bethesda، برخی از نسخه‌ بازی‌های بزرگ و محبوب «Elder Scrolls» و «Fallout» تحت کارگردانی تاد هاوارد ساخته شده‌اند. به پاس قدردانی از او جهت توسعه بازی‌ها با گیم پلی OpenWorld و زحمات‌اش، هاوارد جایزه یک عمر فعالیت و دستاورد در مراسم اهدای جوایز به بازی‌سازها را دریافت کرد. 

او انتظار دارد که استدیوهای سازنده بیشتری در آینده، بازی?‌ به صورت Open World بسازند. دلیل محبوبیت بازی‌های OpenWorld با مقیاس و وسعت زیاد، تنها بازی‌های جدید Bethesda نیست بلکه می‌توان به فرانچایز GTA نیز اشاره کرد. GTA V تاکنون بالغ بر 60 میلیون نسخه و کپی عرضه کرده است. 
هاوارد به از برخی بازی‌های یوبی‌سافت که بازی‌های خود را به صورت Open World عرضه کرده است، اشاره نمود و گفت: «یوبی‌سافت کار بسیار بزرگی را انجام داده است. گیمرها خواهان آزادی عمل هستند.» 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا