اخبار بازی

تئوری‌های های طرفداران در مورد تریلر عنوان The Last of Us Part II

وبسایت «یورو گیمر» طی مقاله‌ای، تئوری‌های کاربران در ارتباط با تریلر نمایش داده شده از بازی «The Last of Us Part II» را بررسی کرده است. لازم به ذکر است آنچه در ادامه به آن میپردازیم، تنها «نظریه و حدس و گمان‌های کاربران» بوده است و به هیچ عنوان رسمی نمیباشند.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

برای کاربرانی که نگران اسپویل شدنِ احتمالیِ داستان از تئوری که در ادامه به آن میپردازیم هستند، لازم به ذکر است که این نظریه بر پایه پایان نسخه‌ی اول «آخرینِ ما» و تریلر رونمائی از نسخه‌ی دوم این عنوان حدس زده شده است.

 تیزری که مشاهده میکنیم، اِلیِ 19 ساله‌ای را نشان میدهد که به وضوح افراد زیادی را کشته است. اِلی در خون پوشیده شده و از صورت وی در حال چکیدن میباشد؛ وی در فضائی «رویا گونه» در حال گیتار زدن میباشد.

الی تنهاست، تا جائی که جوئل از فضائی با هاله‌ی نور بیرون می‌آید و از اِلی کار بعدی که خواهانِ انجام آن است را میپرسد. اِلی خاطرنشان میکند وی تک تکِ «آن‌ها» را پیدا خواهد کرد و خواهد کشت.

 در اینجا تئوریِ طرفداران شکل میگیرد. کاربران حدس میزنند با توجه به شواهد و وقایعِ نشان داده شده، جوئل مرده است و اِلی تنها با وَهم و خیال خود صحبت میکند. این توهمات ناشی از تلاشِ 5 ساله‌ی اِلی از زمان نسخه‌ی اول تاکنون شکل گرفته‌اند؛ هرچند مشخص نیست جوئل در چه بازه‌ی زمانی مرده است؛ شاید هم جوئل یکی از افراد کشته‌شده در خانه میباشد.

 پایانِ نسخه‌ی اول «آخرینِ ما» به ما شواهدی میدهد که چرا «فایرفلای» بدنبال جوئل و کشتنِ وی میباشند. همچنین نشان دادنِ لوگوی « فایرفلای» در ابتدای تریلر، فرضیه‌ی ذکرشده را کمی الهام میبخشد.

 ناتی‌داگ پیشتر تائید کرد که اِلی «پروتاگونیست» این قسمت بوده و ما با وی «آخرینِ ما : قسمتِ دوم» را تجربه خواهیم کرد. پس امکانِ « غیرِ جسمانی بودنِ» جوئل در تیزر معرفی، کمی «ممکن‌پذیرتر» میگردد. همانطور که مستحضر هستید، داستانِ این قسمت از «آخرینِ ما » بر پایه‌ی تنفر به جای عشق میباشد.

 باری دیگر تائید میکنیم، مقاله‌ی فوق تنها «نظریاتِ جمع‌آوری شده‌ی کاربران توسطِ وبسایت یورو گیمر» میباشد و به هیچ عنوان اطلاعاتِ رسمی یا تائیدشده توسط ناتی‌داگ نمیباشند.

 

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا