اخبار بازی

بیلیزارد: عرضه Warcraft 4 و دیگر بازی‌های استراتژی به خواسته هواداران بستگی دارد

 

طی مراسم «بیلیزکان» امسال، قسمت بعدی و داستانی «Starcraft» نمایش داده شد. آیا خبری از دیگر بازی‌های بزرگ استراتژی و مهم بیلیزارد از جمله «Warcraft» جدید نیز هست؟ طی مصاحبه «بیلیزارد» در امسال، اشاراتی به بازی‌های «Stratcraft 3» و «Warcraft 4» شد که ممکن است ساخته و عرضه شوند. همچنین طی مصاحبه سرپرست تیم سازنده «Starcraft 2» با «گیم اسپات»، آقای «Tim Morten»، اعلام کرد که ساخت این بازی‌ها تا حد زیادی به خواسته‌ی هواداران و فن‌های این سری بازی‌ها‌‌ بستگی دارد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

«این را می توانم بگویم که این روزها تمام تمرکزمان بر روی محتوای جدید «Statcraft» که نمایش داده‌ایم، است. کار بعدی ما بسیار به خواسته‌ی طرفداران و بازیکن‌های بازی‌های ما بستگی دارد. ما عاشق بازی‌ها و سبک استراتژی هستیم. دنیای «Strarcraft» خارق‌العاده است و دنیای «Warcraft» پتانسیل این را دارد که بیشتر و بیشتر در مورد داستان‌اش گفته شود. آی پی‌ها و بازی‌های جدیدی از «بیلیزارد»  وجود دارند (با توجه خواسته هواداران می توانند وجود داسته باشند) که پتانسیل این را نیز دارند تا داستان جدیدی از آن‌ها گفته شود. ما می خواهیم که به خواسته هواداران خود گوش فرا دهیم که آن‌ها چه بازیی را می خواهند که کدام یک از آن‌ بازی‌ها، شگفت زده‌شان می کند و برای بازیکن‌ها پر هیجان‌تر است. اما در حال حاضر، تمرکز تیم‌مان کاملا بر روی قسمت جدید «Starcraft 2» به نام «Legacy of the Void» است که به قدری مشغول اتمام این محتوای جدید هستیم که فرصت مناسب برای تصمیم گیری برای کار بعدی را نداریم.»

همچنین پرسیده شد که چرا آن‌ها به جای عرضه یک دنباله‌ی کامل و یا یک سه‌گانه جدید، محتوای اپیزودیک را عرضه می کنند که آقای Tim Morten جواب داد: «در وهله اول، بزرگ‌ترین دلیل این کار این است که بازیکن‌ها و هوارادان ما نمی‌خواهند که داستان «Starcraft» تمام شود. آن‌ها واقعا از محتوای داستانی بازی لذت می‌برند و آن‌ها تمایل دارند که محتوای داستانی بیشتری از طرف ما عرضه شود. در وهله دوم نیز، تیم‌مان نسبت به ساخت این نوع محتویات علاقمند هستند و هیجان دارند. به عنوان مثال، شخصیت Nova بین هواداران بسیار محبوب است که در توانایی‌ها و قدرت‌های ghost، جذاب است. این شخصیت برای بررسی ما از این نوع و روش از داستان سرایی، شخصیت بسیار مناسبی برای بازی است.»

«و در آخر، ما از واکنش بازیکن‌ها هیجان زده می شویم و اگر واکنش آن‌ها مثبت باشد و احساس شگفتی نسبت به این محتویات داشته باشند، ما باید محتویات بیشتری مانندش بسازیم. اگر آن‌ها خواستار بازی کامل و جدید نیز هستند، خواسته آن‌ها را برآورده می‌کنیم. به هر حال ما احساس می‌کنیم که این روش از عرضه محتویات در روند داستان بازی و شخصیت پردازی خوب و موثر است.» در مورد این که اگر «Legacy of the Void» را بازیکن‌ها خریده باشند، آیا محتوای «Nova Covert Ops» را نیز در دسترس دارند یا خیر سوال پرسیده شد که در جواب گفته شد: «این محتوا تا سال آینده آماده عرضه نخواهد بود پس بنابراین، این محتوا برای Legacy of the Void در سال 2016 که در طول این سال روند ساختش به اتمام برسد، عرضه خواهد شد. »

«ورژنی از بازی Starcraft به نام Starter Edition به صورت رایگان در دسترس بازیکن‌ها است. هر نسخه از Starcraft از جمله Starter Edition را داشته باشید، می توانید این محتویات را دریافت کنید.»  

«StarCraft II: Legacy of the Void» در دهم ماه نوامبر برای PC در دسترس خواهد بود.

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا