اخبار بازی

بیلیزارد برای بازی Warcraft 3 به روز رسانی منتشر خواهد کرد

تنها بازی «Diablo II» نیست که اخیرا به روز رسانی دریافت کرده، دیروز کمپانی بیلیزارد اعلام کرد که برای بازی «Warcraft III» نیز در همین هفته به روز رسانی منتشر خواهد کرد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

طی انتشار یک ویدئو با پس زمینه نسخه چینی «Warcraft III»، آقای Robert Bridenbecker در آن اعلام کرد که این به روز رسانی 1.27 در روز پانزدهم ماه مارس در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. 

«از همه‌ی شما بابت پشتیبانی‌تان از بازی‌ ما بیش از یک دهه، بسیار سپاسگزارم. ممکن است در چند ماه گذشته، متوجه این شده باشید که ما یک بتل پلتفرم جدیدی را معرفی کرده بودیم که ویژگی‌های آن شبیه به MatchMaking است. قابلیت این بتل پلتفرم جدید این است که ارتباطی بین شما و دوستان‌تان با لول و سطحی بیش از محدودیت گذشته، برقرار می‌کند (لولی که تاکنون نسبت به هر چیزی که قبلا توسط ما در Warcraft III ساخته شده بوده، بی نظیر است). ما با افتخار این را می‌گوییم که آن را در روز پانزدهم ماه مارس، معرفی خواهیم کرد.» 

بیلیزارد در مورد محتویات این پچ و به روز رسانی جدید، هیچ چیز نگفت. ممکن است این به روز رسانی، بالانس و تعادلی در بازی ایجاد کند اما این تنها یک حدس بوده و تایید رسمی نشده است. Robert Bridenbecker گفت که این آخرین پچ و به روز رسانی Warcraft III نخواهد بود و بیلیزارد در آینده، به روز رسانی‌های متعددی برای این بازی عرضه خواهد کرد. 

آخرین به روز رسانی Diablo II، بعد از 5 سال منتشر شده است. این به روز رسانی Diablo II باعث می‌شود که این بازی بر روی سیستم‌ها و PCهای امروزی، بهتر اجرا شود.  ممکن است پچ و به روز رسانی Warcraft III نیز به همین منظور عرضه شود. این به روز رسانی‌ها، دقیقا بعد از زمانی که بیلیزارد تصمیم گرفت نسخه‌های جدیدی بازی‌های کلاسیک و قدیمی‌اش را بسازد، منتشر می‌شوند.

«ما به مهندس‌هایی جهت حفظ بازی‌های قدیمی خود، نیازمندیم. سال‌هاست که ما از بازی‌ها و میراث قدیمی خود، در حال نگهداری هستیم. هنوز هم گیمرها در حال بازی کردن بازی‌های قدیمی ما هستند، پس برای حفظ این جامعه از گیمرها، بازی‌های قدیمی خود را فراموش نمی‌کنیم و به پشتیبانی از آن‌ها ادامه خواهیم داد.»

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا