اخبار بازی

بیش از 65 درصد مراحل توسعه Resident Evil 7 سپری شده است

به نظر می‌رسد توسعه «Resident Evil 7» (ایول) توسط «کپکام» به خوبی در حال سپری شدن است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 src=https://cdn1-www.playstationlifestyle.net/assets/uploads/2016/06/resident-evil-7-biohazard-555x328.png style=

 

«فامیتسو» (Famitsu) این شانس را داشته است تا با کارگردان ایول 7، آقای «Nakanish Koushi» و تهیه‌کننده، «Kawada Masachika» مصاحبه‌ای را داشته باشد. در پایان مصاحبه اعلام شد که چیزی در حدود 65 درصد از مراحل ساخت بازی به اتمام رسیده و توسعه همچنان به شکل هموار در حال جلو رفتن است و به نظر نمی‌رسد که در آینده نیز دچار مشکل شود.

اگر از طرفداران سری ایول هستید، باید خوش‌حال باشید چرا که اخیرا این عنوان 20 ساله شده است. اولین نسخه در سال 1996 به انتشار رسید و در ادامه سری فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرد.

با توجه به عدم موفقیت شماره‌های اخیر این سری محبوب و تجربه آثار نه چندان خوبی چون Resident Evil 6 و نسخه فرعی «Raccoon City»؛ شنیدن عبارت بازگشت به ریشه‌های سبک ترسناک، خبری است که طرفداران ایول را بار دیگر برای شماره هفتم هیجان زده کرده است.

با توجه به موارد اشاره شده، به نظر می‌رسد بازی دچار تاخیر در عرضه نخواهد شد، در این صورت می‌توانید در تاریخ 24 ژاونیه 2017 آن را تجربه کنید.

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا