اخبار بازی

بیش از 13.2 میلیون نفر نسخه‌ی بتای Battlefield 1 را تجربه کرده‌اند

نسخه‌ی بتای بازی Battlefield 1 برای مدت کوتاهی در دست علاقه‌مندان قرار گرفت و هفته‌ی پیش به اتمام رسید؛ این نسخه با استقبال بالای طرفداران این سری رو به رو شده است. استودیوی DICE بتازگی آماری از این نسخه را در قالب یک اینفوگرافیک منتشر کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

بر اساس گزارش DICE، بیش از 13.2 میلیون نفر به تجربه‌ی نسخه‌ی بتای Battlefield 1 پرداختند؛ این مورد باعث می‌شود که نسخه‌ی بتای Battlefield 1 بزرگترین [از نظر تعداد بازیکنان] نسخه‌ی بتای عرضه‌شده توسط شرکت EA تبدیل شود. کلاس Assault محبوبترین کلاس موجود در این نسخه بوده است؛ پس از آن نیز به ترتیب کلاس‌های Scout، Support، Medic محبوبترین‌ها بوده‌اند. به علاوه‌ی این موارد، تعداد 28.9 میلیون کشته توسط مبارزات تن به تن و 62.2 میلیون کشته توسط اسب‌سوارها در این نسخه صورت گرفته است.

استودیوی DICE در کنار ارائه‌ی این اطلاعات از کسانی که به تجربه‌ی این نسخه پرداخته‌اند تشکر کرده و خبر از استفاده از بازخورد بازیکنان این نسخه در بهبود نسخه‌ی اصلی بازی داده است. مقرر است بازی Battlefield 1 در تاریخ 30 مهر ماه [21 اکتبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا