اخبار بازی

به گزارش iPhone 7 ،WSJ تغییرات عمده ای در طراحی نخواهد داشت

آیا شما از iPhone 6 و 6S راضی هستید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است باید بگوییم طبق یک گزارش جدید اعلام شده که iPhone 7 چندان متفاوت‌تر از این دو مدل نخواهد بود.

Wall Street Journal روز سه شنبه چیزی که تحلیلگران و شایعه‌ها طی چند ماه اخیر گفته اند را تایید کرد. یعنی تغییرات بزرگ سخت افزاری به شکلی که باعث شوند iPhone از هر نظر متفاوت باشد امسال آماده ارائه نیستند. امکانات شایعه شده مثل صفحه نمایش منحنی OLED و قابلیت تشخیص اثر انگشت توسط صفحه نمایش نیز با توجه به اخبار منتشر شده، امسال عرضه نخواهند شد.

با توجه به نوشته‌های این ژورنال خبری، چیزی که ما امسال دریافت خواهیم کرد، دو مدل گوشی با یک تغییر سخت افزاری عمده است: عدم وجود جک مخصوص هدفون. با توجه به صحبت‌های منابع، پورت Lightning که پیش از این برای شارژ کردن و انتقال داده بکار می‌رفت به نحوی قابلیت اتصال هدفون را فراهم خواهد کرد. حذف جک هدفون به  Apple اجازه می‌دهد تا از ضخامت گوشی بکاهد و مقاومت آن را در برابر آب افزایش دهد.

آیا کمبود تغییرات سخت افزاری عمده به این معنیست که Apple در ساخت iPhone 7 به مشکل برخورده است؟ پاییز امسال جواب این سوال را خواهیم گرفت. این را نیز در ذهن داشته باشید که گزارشی دیگر اعلام کرده که جک هدفون سر جای خود باقی خواهد ماند و یک فضای اضافی برای وارد کردن سیم کارت دوم نیز به گوشی اضافه خواهد شد.

Apple تا به حال هیچ‌گونه پاسخی در این رابطه نداده است.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا