اخبار بازی

به اشتراک گذاشتن اپلیکیشن‌های اندرویدی

گوگل به شکل پیوسته در حال ارتقاء کیفیت سرویسهای خود در حوزه‌ی اندروید است.در اقدامی تازه اما کم سر و صدا این کمپانی از قابلیت به اشتراک گذاری اپلیکیشن‌ و محتوای خریداری شده از فروشگاه گوگل ، پرده برداری کرد.

موضوع از این قرار است که تا پیش از این اپل امکان به اشتراک گذاری محتوای خریداری شده از iTunes را با عنوان Family Sharing در اختیار کاربرانش قرار میداد حال گوگل با Family Library عملا این ویژگی را نیز در اختیار کاربران اندروید قرار داده است.در این سیستم یک فرد به عنوان مدیر انتخاب شده و 5 نفر دیگر میتوانند به اون ملحق شوند و از ایتمهایی که وی خریداری میکند بدون نیاز به پراخت هزینه‌ای استفاده کنند ، مدیر وظیفه‌ی خرید ، نظارت و تعیین دسترسی محتوای خریداری شده از Google Store را بر عهده خواهد داشت.در ضمن برای استفاده از این ویژگی حتما یک کارت اعتباری معتبر که متعلق به مسئول و یا مدیر Family Library است ثبت گردد.

شما میتوانید در این سیستم تمامی محتوای خریداری شده‌ی فروشگاه گوگل به استثناء Google Music را با دوستان یا اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.

از ماه می گوگل ایمیلی را برای طراحان و سازندگان اپلیکیشن ارسال کرده است که در آن اشاره شده بود این قابلیت از دوم ماه جولای امسال به شکل پیشفرض برای تمامی App ها لحاظ خواهد شد و طراحان بهتر است تا پیش از پایان محدوده‌ی زمانی ، خود به شکل داوطلبانه تغییرات لازم را در این خصوص اعمال نمایند.

Family Library در ابتدا برای کشورهای آمریکا، برزیل ، کانادا ، آلمان ،فرانسه ، انگلستان و ژاپن در نظر گرفته شده است.

توجه داشته باشید که اگر قصد ایجاد چنین گروهی را برای خود یا اعضای خانواده‌ تان دارید ، میبایست تمامی اکانتهای ثبت شده در Family Library حتما از یک کشور واحد باشند و برای مثال امکان اشتراک گذاری محتوا بین افرادی که کشور اکانتشان آمریکاست با فردی که کشور انتخابیش کانادا باشد ، ممکن نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا