اخبار بازی

به‌نظر می‌رسد در زمان توسعه عنوان Silent Hills کوجیما از کلیف بلزینسکی به‌منظور پیوستن به پروژه دعوت به همکاری کرده‌است

عنوان «P.T» یا همان «Silent Hills» خودمان به لطف تصمیمات سران شرکت «کونامی» همیشه همانند یک تراژدی تلخ در ذهن طرفداران این سری ریشه خواهد‌کرد وهمینطور از این بعد در جبهه عناوینی از این صنعت قرار خواهد‌گرفت که رویاپردازی، اگر‌ها و بایدها و نباید‌ها حول آن شکل گرفته خواهد‌شد. اما نکته‌ای که در این میان خودنمایی می‌کند، این مهم است که ما هردفعه چیز‌های جدیدی پیرامون مراحل توسعه آن از افراد مختلف می‌شنویم، که این‌بار نوبت به خالق سری «Gear Of War» رسیده‌است که در مورد این عنوان اطلاعاتی را در اختیار ما بگذارد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

خالق سری «Gear Of War» یعنی «کلیف بلزینسکی» به‌تازگی طی پست توییتری اظهار داشته‌است که دز آن زمان کوجیما به‌منظور مطرح کردن درخواست همکاری برای پیوستن به تیم توسعه‌دهنده «Silent Hills» به سراغ او رفته بوده است.

 

متن توییت منتشر شده:

 

«کوجیما در یک مقطع زمانی از من درخواست کرد که به‌منظور توسعه نسخه جدیدی از سری «Silent Hill» در خارج از شهر لس آنجلس به وی بپیوندم، با اینکه خیلی از این پیشنهاد خوش‌حال شدم اما نتوانستم آن را قبول کنم.»

 

فقط یک لحظه فکرش را بکنید; «کلیف بلزینسکی»، «Hideo Kojima»، کارگردان صاحب سبک هالیوود «Guillermo del Toro» و بازیگر محبوب سریال «مردگان متحرک» یعنی «Norman Reedus» همه با هم آن هم روی پروژه‌ای به وسعت سری «Silent Hill».! حتی تصورش هم لذت‌بخش است. اینطور نیست ؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا