اخبار بازی

به‌نظر می‌آید Ubisoft به موفقیت نسخه بعدی Watch Dogs خوش‌بین است

با اینکه نسخه اول عنوان «Watch Dogs» در زمان عرضه نتوانست انتظار بعضی از طرفداران و چه‌بسا خود شرکت توسعه‌دهنده یعنی «Ubisoft» را برآورده کند و همینطور در جلب کردن نظر منتقدین نیز باتوجه به انتظارات قبل از انتشار تا حدودی با شکست مواجه شد، اما این واقعیت که این عنوان توانست به یکی از پرفروش ترین عناوین تازه‌وارد «Ubisoft» و همچنین یکی از پرفروش ترین عناوین چندین سال اخیر تبدیل شود، به‌طور واضح غیر قابل انکار است. حال به‌دنبال تایید عرضه نسخه بعدی این عنوان نوآورانه تا قبل از پایان سال مالی 2016 شرکت «Ubisoft» اظهار داشته‌است که از همین حالا به موفقیت «Watch Dogs 2» خوش‌بین است. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

طی اخباری که چندی پیش پیرامون گزارشات مالی سالانه شرکت «Ubisoft» به سهامداران آن به انتشار عموم رسید، «Yves Guillemot» مدیر اجرایی ارشد شرکت و «Alain Martinez» مدیر امور مالی شرکت از اهداف و انتظارات خود پیرامون سال مالی پیش رو و همچنین عناوین تازه‌وارد و معرفی نشده «Ubisoft» یاد کرده‌اند. آن‌ها علاوه بر امیدواری برای موفقیت نسخه بعدی «Watch Dogs»، از چند عنوان معرفی نشده جدید نیز برای عرضه در سال پیش رو صحبت به میان آوردند، اما متاسفانه اشاراتی زیادی به اسامی این عناوین و خصوصیات آن‌ها نکردند.

 

به‌نظر شما آیا این عناوین می‌تواند بیشتر آی پی‌های جدید را شامل شود یا اینکه دنباله‌ای بر سری‌های قدیمی «یوبیسافت» باشد ؟ ‌به‌نظر می‌رسد باید طی مراسم‌های آینده با دقت به اواخر کنفرانس‌های «یوبیسافت» نگاه بیندازیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا