اخبار بازی

به‌زودی نمایش جدیدی از عنوان Quantum Break منتشر خواهد شد

با توجه به آخرین خبر‌های منتشر شده پیرامون عنوان مورد انتظار «Quantum Break»، به‌نظر می‌رسد طرفداران استودیوی محبوب «Remedy» و همچنین عنوان آینده این استودیو باید طی ساعات آینده منتظر به نمایش درآمدن تریلری جدید از این عنوان باشند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

ماجرا از این قرار است که چندی قبل صفحه رسمی ایکس باکس طی پستی در توییتر به واسطه یک گیف برگرفته‌شده از تریلر آینده بازی اقدام به تایید نمایش جدید بازی و قول انتشار اطلاعات جدید حول بازی کرده‌است. البته باید ذکر کرد که این گیف چند ثانیه‌ای چیزی زیادی در رابطه با بازی با ما به اشتراک نمی‌گذارد، و فقط نمایی از پشت سر قهرمان اصلی بازی یعنی «Jack Joyce» را نشان می‌دهد که لیزر‌هایی از سلاح دشمنان آن به سمت وی نشانه گرفته‌اند، و خلاصه او در بد مخمصه‌ای گرفتار شده‌است.

 

شما می‌توانید متن توییت منتشر شده را که به یازدهم فبریه یعنی امروز اشاره دارد را در زیر مشاهد کنید:

 

امروز : زمان انتشار تیزر بازی

فردا : تریلر اصلی

کی برای بازی آمادست ؟

 

شما همچنین می‌توانید تصویر متحرک منتشر شده به همراه توییت را در زیر مشاهد نمایید:

 

 

 src=https://8pic.ir/images/plwchyqz2t8j7bxff1rp.gif /></p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL>جدیدترین ساخته «<span dir=LTR>Remedy</span>» در تاریخ پنج آپریل مصادف با هفدهم فروردین‌ماه به‌صورت انحصاری برای <span dir=LTR>Xbox One</span> عرضه خواهد شد.</p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL>به‌نظر شما تریلری که در ساعات آینده به‌نمایش در خواهد آمد حاوی چه نکاتی خواهد بود ؟! آیا قرار است به آخرین سوالات باقی‌مانده در ذهن طرفداران پاسخ دهد ؟ یا بگذارد طرفدارن خود در محصول نهایی به آن پی ببرند ؟</p><p><a class=om-news-src href=http://gamingbolt.com/quantum-break-announcement-teased-further-in-short-clip>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=مهدی کاظمی1394-11-22

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا