اخبار بازی

به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن YouTube، پشتیبانی از 4K را برای PS4 Pro فراهم می‌کند

بتازگی شرکت سونی اقدام به انتشار یک به روزرسانی برای اپلیکیشن YouTube بر روی Playstation 4 کرده است؛ این به روز رسانی این اپلیکیشن را قادر می‌سازد تا به پشتیبانی از پخش ویدئوهایی با کیفیت 4K بر روی PS4 Pro بپردازد.

اپلیکیشن YouTube برای PS4، دو به روزرسانی به شماره‌های 1.05 و 1.06 را دریافت کرده که این تغییرات را اعمال می‌کنند:" پشتیبانی از پخش ویدئوهای 4K بر روی PS4 Pro – رفع مشکلات عمومی و بهبود ثبات نرم افزار".

ذکر این نکته حائز اهمیت است که برای استریم ویدئوهایی با کیفیت 4K به اینترنتی با سرعت بسیار بالا نیازمند خواهید بود.

بی‌شک نیازی به اشاره نیست که برای کسب بهترین لذت از تماشای ویدئوهای 4K به یک تلویزیون 4K نیز نیاز خواهید داشت. کنسول میان نسلی Playstation 4 Pro روز دوشنبه 29 آبان ماه [20 نوامبر میلادی] وارد بازار خواهد شد و پس از آن قادر خواهید بود تا از طریق اپلیکیشن YouTube به تماشای ویدئوهای 4K بپردازید. لازم به ذکر است که اپلیکیشن نتفلیکس [Netflix] نیز از کیفیت 4K پشتیبانی خواهد کرد.

متاسفانه، تنها راه برای مشاهده‌ی ویدئوها/فیلم‌های 4K استریم آن‌هاست، چرا که کنسول PS4 Pro دارای پخش کننده‌ی دیسک‌های 4K بلوری نیست [بر خلاف کنسول Xbox One S].

جا دارد تا اشاره کنیم که کنسول میان نسلی PS4 Pro از ویژگی HDR نیز پشتیبانی خواهد کرد. ویژگی HDR باعث می‌شود تا بازی‌ها و ویدئوها زیباتر از قبل و با رنگ‌های روشن و پر جنب و جوش‌تر نمایش داده شوند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا