اخبار بازی

به‌روزرسانی تازه‌ی Rocket League، حالت آموزش را به آن اضافه می‌کند

بالاخره قرار است یکی از ویژگی‌های درخواستی علاقه‌مندان به بازی Rocket League افزوده شود؛ این ویژگی، حالت آموزشی برای این بازی‌ست. Rocket League یکی از عناوینی‌ست که یادگیری آن آسان، اما حرفه‌ای شدن در آن کار سختی‌ست؛ به همین دلیل عده‌ی زیادی به یوتیوب و دیگر وب‌سایت‌هایی که حاوی آموزش‌های این بازی‌ست سر می‌زنند تا در این زمینه مهارت خود را تقویت کنند. اما در نهایت به نظر می‌رسد دیگر نیازی به این عمل نباشد، چرا که بخش آموزشی در به‌روزرسانی جدید این بازی، به آن افزوده خواهد شد و بسیاری را از این مهم بی نیاز می‌کند.

Psyonix در خصوص این ویژگی اعلامیه‌ی منتشر کرده که بدین شرح است:" ما درخواست‌های زیاد کاربران مبنی بر در دسترس قرار دادن راه‌های جدید جهت افزایش مهارت‌هایشان در Rocket League را شنیده و همچنین کارهای فوق‌العاده‌ای که توسعه دهندگان ماد بر روی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی و خلق ابزاری نظیر Rocket League Trainer را مشاهده کردیم، بنابراین تصمیم گرفتیم تا ویژگی‌ای را در این عنوان مهیا کنیم تا همه‌ی بازیکنان آن قادر باشند تا آموزش‌های خود را تولید و در اختیار دیگر مخاطبین قرار دهند."

این به‌روزرسانی این حالت را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا آموزش‌های درون بازی ایجاد کرده و مثلاً توپ را در نقطه‌ای خاص از میدان بازی قرار دهند و سپس نحوه‌ی ضربه به آن را آموزش دهند. امکان قرار دادن تصویر بر روی آموزش‌های ایحاد شده نیز مهیاست و پس از تولید آموزش، به راحتی قادر به اشتراک گذاری و در دسترس قرار دادن آن خواهید بود؛ علاقه مندان نیز می‌توانند براحتی آنها را بیابند و بهره مند شوند.

Psyonix، توسعه دهنده‌ی این بازی، خبر داده که این تنها شروع این قابلیت است و آن‌ها برنامه دارند تا در آینده ویژگی‌های نظیر رتبه بندی آموزش‌ها و… را به آن بیفزایند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا