اخبار بازی

بهترین بازی نسل هفتم به انتخاب Examiner

سه کنسول Xbox 360, PlayStation 3 و Wii نقش انقلابی را در هشت سال گذشته ایفا کردند و هریک تجربه های منحصر به فرد، بی نظیر و نفس گیر خود را ارائه کردند.
امسال نیز عناوین تحسین برانگیزی را برای Xbox 360 و PS3 شاهد بودیم و تولید Wii نیز رسما متوقف شد. هم اکنون ما پا به نسل هشتم کنسول ها و بازی های رایانه ای گذاشته ایم و به همین مناسبت وبسایت Examiner.com برترین بازی نسل گذشته را انتخاب کرده است. عنوانی که خیلی از شما با آن آشنایی دارید و تحسین منتقدان را همراه با جوایز مختلف به همراه داشته است.

 src=https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/15/The_Elder_Scrolls_V_Skyrim_cover.png /></p><p><strong>The Elder Scrolls V: Skyrim</strong><br/> پنجمین بازی از سری TES به عنوان برترین بازی نسل هفتم توسط Examiner انتخاب شده است. نگاهی نیز به نظرات نویسندگان این سایت می اندازیم.<br/> Cory Wells: "عمیق ترین تجربه این نسل. ساعات پایان ناپذیر، وسعت و داستان Skyrim این بازی را برترین عنوان نسل قرار می دهد."<br/> David Leavitt: " بزرگترین و بی همتا ترین تجربه open-world بر روی کنسول ها."<br/> Dillon Skiffington: "باورش سخت است که Skyrim بر روی همان کنسولی عرضه شد، که Oblivion هم آمد. از قلب تا گلوگاه دنیا، Skyrim یکی از برترین عناوین نقش آفرینی تا به امروز است"</p><p>نظر شما درباره این بازی چیست؟</p><p><a class=om-news-src href=منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا