اخبار بازی

بنا به گزارش‌ها: بازی Inside در راه PS4

چندی پیش لیست تروفی‌های بازی محبوب و پلتفورمر Inside برای PS4 در سایت‌ها منتشر شد و با توجه به این موضوع می‌توان انتظار داشت این عنوان در ماه‌های آتی برای این کنسول عرضه شود.

 

استودیو «Playdead» (سازنده این بازی و عنوان «Limbo») در حال حاضر این بازی را به صورت انحصاری برای پلتفورم‌های PC و Xbox One منتشر کرده است، اما چندی پیش وب‌سایت Exophase لیستی از تروفی‌های این عنوان برای کنسول PS4 منتشر کرد که احتمالا خبر از پورت این بازی برای کنسول PS4 می‌دهد. مدتی قبل‌تر هم این سایت لیست تروفی‌های بازی «Dead Rising» را برای پلتفورم PS4 منتشر کرد که بعد از آن شرکت کپکام رسما از انتشار این بازی برای PS4 خبر داد. هنوز استودیو Playdead رسما این خبر را تایید نکرده است اما با انتشار هر گونه اخباری در این رابطه این خبر بروز رسانی خواهد شد.

این استودیو بازی Inside را آخر ماه ژوئن برای PC و Xbox One عرضه کرد و توانست با بازخورد خوبی از سوی منتقدان روبه‌رو شود.

 

استودیو Playdead در اوایل ماه جولای در گفتگویی اعلام کرد: "مشخصا هدف ما این است که بازی Inside تا جایی که ممکن است به دست همه‌ی بازیکنان برسد اما در حال حاضر هیچ چیزی نمی‌توانیم درباره سایر پلتفورم ها بگوییم."

بازی محبوب Limbo در جولای سال 2010 عرضه گردید و مدت کوتاهی در انحصاری XBOX 360 بود و بعد از آن این استودیو بازی را کمتر از یک سال بعد برای پلتفورم‌های پلی‌استیشن، PC، اندروید، iOS، لینوکس، مک و Xbox One منتشر کرد.

 

مدتی قبل نقد و بررسی بازی Inside از سوی بازی‌سنتر بر روی سایت قرار گرفت که شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، آن را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا